Сайт візитка – ця невеликий сайт, що складається зазвичай з 5-15 сторінок. Даний вид мережевого ресурсу призначений для представлення компанії та її пропозицій цільової аудиторії. Сайт візитка містить конкретну інформацію про компанію, її діяльність, новинах, товари або послуги, контактах і інших необхідних для відвідувачів даних. Такі «компактні» сайти – кращий вибір для молодих компаній, що розвиваються, які тільки починають розкручувати себе в інтернеті.
Ще однією актуальною сферою використання сайтів візиток можна назвати рекламу – представлення нових семінарів, конференцій, виставок, окремих продуктів або послуг. Як і будь-який сайт, візитка потребує грамотної оптимізації. Оптимізація сайту візитки гарантує хороші результати позицій в пошуковій видачі. Професійна розкрутка сайту візитки в нашій веб-студії дозволить вашому бізнесу залучити цільову аудиторію, а також відкриє нові можливості на ринку.
Працюючи з нами ви отримуєте
Мета просування сайту візитки в мережі
Головна мета, яку переслідує просування сайту візитки, полягає в тому, щоб збільшити шанси вашої компанії в залученні нових клієнтів. Правильно розкручений сайт візитка має високу позицію в пошуковій видачі, завдяки чому користувачам легше його знайти. Використання грамотно складеного контенту і правильно підібране семантичне ядро сприяє залученню цільової «теплою» аудиторії, готової скористатися товарами або послугами компанії.
При досягненні досить високого показника трафіку сайту візитки, не варто відразу забувати про те, що важливо не кількість клієнтів, а їх якість. Для залучення теплою аудиторії можна використовувати семантичне ядро, сформоване на основі низько і середньо частотних запитів. Це сприятиме кращому позиціонуванню і клієнта орієнтованості сайту візитки.
Різновиди сайтів візиток
Існує дві основні групи сайтів візиток, різниця яких полягає у функціях, покладених на цей мережевий ресурс:
- Інформаційні сайти візитки – виконують ознайомчу демонстраційну функцію. Відвідувачі сайту отримують первинне уявлення про діяльність та послуги компанії. Даний сайт візитка містить такі елементи як контакти, інформацію про компанії, про власників, товари або послуги і т.п. Інформаційна візитка передбачає, що іншу необхідну інформацію відвідувач може отримати, звернувшись безпосередньо в саму компанію, зателефонувавши за вказаним номером або зв’язавшись по e-mail.
- Комерційний сайт візитка – такий ресурс, як і інформаційний, містить загальну інформацію про компанію та її діяльність. Також на такому сайті можна знайти товари і послуги з вказаною вартістю, форми для швидкого замовлення, продають тексти, а також фото та відео контент, який презентує товари з кращого боку. Така візитка розрахована на пряме замовлення в межах сайту.
Тарифи
Комплексне просування
Просування молодого сайту
Просування по позиціях
SEO оптимізація сайту візитки – основні етапи
Помилково вважати, що невеликий сайт візитка не потребує комплексної SEO оптимізації і розкручування. Подібний ресурс може з легкістю потрапити в ТОП пошукових систем за допомогою вузько запитів, однак для цього необхідна кропітка робота SEO оптимізатора, яка протікає в кілька етапів:
- Вибір доменного імені. Сайт візитка – це зазвичай презентація конкретної компанії або послуги. Домен з прописаними в ньому ключовими словами або назвою компанії сприятиме кращій пошуковій видачі;
- Правильне використання мета тегів для посадочних сторінок. Пошукові алгоритми при індексації сайтів в першу чергу орієнтуються теги сайту. Прискорити оптимізацію і індексацію сайту пошуковими роботами допомагає використання ключових запитів на самому початку тегів;
- Складання семантичного ядра – комплексний аналіз конкурентної ніші і актуальних запитів дозволяє скласти максимально правильне семантичне ядро для розкрутки для подальшого написання якісних текстів для посадочних сторінок;
- Внутрішня оптимізація сайту – сайт візитка повинен в жатої формі інформувати відвідувача, але при цьому залишатися зручним, зрозумілим і простим для відвідувачів. Для цього створюється грамотна навігація, підбирається якісний контент, усуваються помилки в коді, і проводиться ретельний аналіз ресурсу на відповідність вимогам пошукових алгоритмів.