Содержание:
- Навіщо потрібні SEO налаштування?
- 5 етапів налаштування сайту
- Основні етапи налаштування SEO на сайті
SEO настройка сайту – це важливий етап роботи над внутрішньою оптимізацією сторінок ресурсу, необхідний для ефективного пошукового просування. Грамотна настройка сайту стане гарантією успішного просування вашого веб проекту в таких популярних пошукових системах як Google і Яндекс.
Тарифи
Комплексне просування
Просування молодого сайту
Просування по позиціях
Навіщо потрібні SEO налаштування?
Налаштування SEO допомагає пошуковим роботам, які працюють за заданими алгоритмами пошукових систем надають такі переваги:
- краще розуміти сенс контенту, розміщеного на сайті, а також оцінювати його авторитетність і цінність для користувачів;
- точно визначати релевантність сайту на відповідність ключових запитів;
- правильно і точно ранжувати сторінки в процесі побудови органічної пошукової видачі.
SEO налаштування сайту є комплекс заходів по оптимізації сторінок сайту під певні пошукові запити. Саме по ним сайт має можливість просуватися у видачі пошукових систем, займати високі позиції в ТОП 10, завдяки чому користувачам легше знайти його. SEO налаштування сайту включають базові етапи оптимізації, а також роботу мета тегами.
Працюючи з нами ви отримуєте
5 етапів налаштування сайту
SEO налаштування не матимуть значення без якісної внутрішньої оптимізації, яка передбачає наступні етапи:
- Аналіз і вивчення тематичної ніші і сайтів конкурентів – аудит потенційних можливостей сайту в умовах конкуренції в мережі;
- Складання семантичного ядра підбір ключів на основі аналізу тематичної ніші – вибір максимально відповідних ключів і розподіл їх на низько, середньо і високочастотні запити;
- Оптимізація структури сайту під посадочні сторінки для ключових запитів;
- Підготовка контенту – початкова настройка SEO на сайті, яка включає підготовку текстової та медійної інформації, впровадження мета тегів, змінювати вигляд cніппет.
- Технічні роботи – усунення помилок коду, реєстрація сайту в сервісах пошукових систем тощо.
Приклад росту і спаду відвідуваності з пошукових систем
Основні етапи настройки SEO на сайті
Налаштування на сайті включає наступні дії:
- Збір пошукових запитів;
- Розподіл зібраних запитів за тематичними групами;
- Складання тексту для тегів;
- Заповнення відповідних тегів на сайті згідно із запропонованими інструкціями;
- Очікування результатів індексації.
Технічний аудит
Постійний зв'язок з SEO
Звіти по позиціях
Технічна підтримка 24/7
Налаштування тегів має величезне значення для ефективної розкрутки сайту в популярних пошукових системах, так як саме завдяки їм пошукові роботи можуть швидко проіндексувати сайт. Існує три основних види тегів:
1. Title – являє собою заголовок або ім’я конкретної сторінки. Це найважливіший тег, від правильності заповнення якого залежить успішна розкрутка сайту. Даний тег показується в cніппет при пошуковій видачі. До тегу Title висуваються наступні вимоги:
- унікальність всередині ресурсу;
- тег повинен дуже стисло і коротко представити те, про що йде мова на сторінці (бажано вживання ключової фрази);
- довжина тега повинна становити від 70 до 120 символів з пробілами (найкраще в емодзі виглядає Title довжиною близько 90 символів);
- в кінці тега не повинно бути знаків пунктуації, особливо крапки;
- в самому тезі можна, але не рекомендується прописувати крапку або інші знаки.
- вказувати емодзі в тегах.
2. Description – тег з чіпляющим коротким змістом викладеної на сторінці інформації. Безпосередньо даний тег впливає на розкрутку сайту, проте він ще показується в cніппет пошукової видачі, що є додатковим полем для опису послуг, реклами і т.п. (В даному тезі також буде доречним вживання ключового запиту). До тегу Description висуваються наступні вимоги:
- унікальність всередині ресурсу;
- довжина тега не повинна бути більше 170-220 символів з пробілами;
- даний тег не повинен повторювати Title;
- тег повинен бути чіпляющим, щоб користувач, прочитавши його, захотів зайти на сайт.
3. Keywords (не актуальний з 2014 року) – в тезі прописуються ключові фрази, які розцінюються як найбільш релевантні для конкретної сторінки. Цей тег зараз не сильно важливий для алгоритмів пошукових систем і не відображається у видачі. Однак для кращої індексації його іноді рекомендують заповнювати. До тегу Keywords висуваються наступні вимоги:
- довжина тега не повинна перевищувати 8 запитів;
- даний тег не повинен дублювати інші теги.