Пошукова SEO оптимізація – ефективний спосіб виведення сайту на перші сторінки пошукових систем і залучення цільових клієнтів.

Для того щоб сайт піднявся до рейтингового списку видачі пошукових систем, SEO фахівцям необхідно ретельно розробити його структуру, матеріали і теги, а також створити якомога більше корисних посилань, оскільки вони враховуються пошуковими машинами при визначенні порядку відображення сайту в результатах пошуку. При цьому карта сайту повинна бути привабливою для споживачів і простий у використанні.

Використання SEO дозволяє охопити широку аудиторію і зробити це ненав’язливо, а чітка спрямованість пошукової оптимізації дає можливість користувачам швидко і без зусиль знайти необхідну інформацію.

Але у SEO та певні недоліки: неможливість прямого впливу на результат, труднощі виведення на ринок нових товарів і послуг, а також віддаленість результату в часі.

Важливі інструменти SEO

Задля досягнення цілей SEO можуть бути корисні спеціальні інструменти і програми:

Google Search Console – дає вам докладний уявлення про те, як Google сприймає ваш сайт і де є місце для поліпшень або усунення проблем.

Ryte (раніше OnPage.org) – один з найвідоміших і найкращих інструментів SEO для оптимізації всередині сторінки і аналізу сайтів.

Screaming Frog SEO-Spider – надзвичайно потужний і всеосяжний інструмент для докладного внутрішнього аналізу вашого сайту.

Google Analytics – дозволяє детально проаналізувати, як користувачі знаходять вас і звідки вони беруться, як використовується кожна область вашого сайту, як довго відвідувачі залишаються на вашій сторінці. Крім того, Google Analytics пропонує дуже корисну «живу» функцію, яка допомагає визначити, що відбувається на вашому сайті прямо зараз (наприклад, прямий вплив вірусу)

BROWSEO – ідеально підходить для перевірки SEO з точки зору пошукових роботів. Особливістю інструменту є диференційоване виділення посилань, за допомогою якого можна швидко і легко відобразити внутрішні, зовнішні і посилання nofollow.

WebPagetest – надає інформацію про уразливість і потенціалах в кожної зі сторінок сайту, щоб скоротити час завантаження.

OpenLinkProfiler – надає докладні дані про структуру зворотних посилань на сайті.

Список застосовуваних інструментів нашими фахівцями не має кордонів. Так само, як використання інструментів, важливо дотримання наступних 10 золотих правил SEO:

SEO правило 1: забезпечити безпеку

Сайти з SSL шифруванням є фіксованим стандартом, який необхідно дотримуватися, коли мова заходить про пошукової оптимізації. Сайт з сертифікатом SSL чітко вказує на оператора сайту, а саме на те, що він має захист на екрані.

До речі, Google бачить це точно так же і може оштрафувати ваші зусилля по SEO, знизивши ваш рейтинг і, таким чином, органічну видимість через відсутність безпеки на вашому сайті.

SEO правило 2: оптимізувати час завантаження

Ні користувачі, ні пошукові системи не люблять чекати, поки завантажиться сторінка. З повільним сайтом ви ризикуєте успіхом вашої роботи по SEO.

SEO правило 3: оптимізація під мобільні пристрої

Так звана «мобільна оптимізація» означає заходи по оптимальному відображенню і використання контенту на мобільних пристроях для досягнення мети. Оскільки оптимізація мобільних пристроїв, таких як смартфони або планшети, сприяє підвищенню зручності використання, Google зробив «зручність для мобільних пристроїв» фактором ранжирування.

SEO правило 4: зробити контент доступним

Якщо користувач вводить певну фразу в рядок пошуку, пошукова система відображає окремий список результатів з сайтами, які найкращим чином відповідають використовуваним умовам пошуку. Відповідно велика конкуренція серед сторінок за ранжування по найбільш часто використовуваних ключових словах, що дозволяє їм займати чільне місце в результатах пошуку.

Одним з ключів до цього є оптимізація контенту. Плоска ієрархія і добре структурована інформаційна архітектура сайту завдяки внутрішнім зв’язкам збільшують шанси на успішну оптимізацію пошукової системи і, отже, на задоволених відвідувачів у багато разів.

SEO правило 5: використовувати чисті URL

Тут важливо те, що ви використовуєте «говорять» URL. Так звані говорять URL адреси складаються з читаних слів або ключових слів замість довгих ідентифікаційних номерів або кодуванні. Перевага з точки зору SEO полягає в більш високих показниках кліків в результатах Google, які досить добре описують те, що очікує пошуковик на сайті.

SEO правило 6: оптимізація Title

Серед більш ніж 200 різних факторів ранжирування SEO в Google тег Title HTML і раніше відіграє надзвичайно важливу роль в пошуковій оптимізації сайту. Ви можете побачити тег Title вашого сайту або в браузері, або в вихідному коді, або в результатах пошуку Google.

SEO правило 7: оптимізація мета описів

Мета опису не помітні відвідувачам вашого сайту на відміну від тегів заголовка. Мета опис HTML можна побачити тільки в вихідному коді або в результатах Google. Хоча мета опису не мають прямого впливу на ваш рейтинг SEO, вони повинні підтримуватися індивідуально для кожної сторінки вашого сайту. Це пов’язано з тим, що пошукові системи відображають мета опис в списках результатів пошуку. Таким чином, використовуючи оптимізоване мета опис, ви можете безпосередньо впливати на рейтинг кліків в результатах Google, щоб залучити більше трафіку на ваш сайт. Так би мовити, непрямий фактор ранжування, коли мова заходить про пошукову оптимізацію та органічної видимості вашого сайту.

SEO правило 8: оптимізація h1-h6

Після того як відвідувачі натиснули на потрібні їм SEO фрагменти в результатах пошуку Google, користувач, нарешті, дістався до вашого сайту. Що стосується теми юзабіліті і швидкості, то тепер мова йде про виконання своїх очікувань.

Першим орієнтиром є заголовок. Важливо дотримуватися ієрархії h1 – h6. За логікою, h1 містить найважливіший заголовок, а h6 – найменш важливий.

SEO правило 9: додавання контенту

Так як Google як і раніше є текстової пошуковою системою, першим кроком є ​​написання текстів, які утримують користувача на сайті. Контент повинен бути з досвідом і здоровим глуздом! Запропонуйте своїм відвідувачам більше, ніж просто ваші продукти. Забезпечте дослідження, електронні книги, контрольні списки, офіційні документи, відео та інший контент з явними перевагами і цінністю.

SEO правило 10: нарощування зворотних посилань

Сайти, у яких більше природних зворотних посилань, логічно класифікуються як більш релевантні і, як правило, мають кращий рейтинг в SEO. Посилання з авторитетного і відвідуваного сайту коштує понад 100 посилань з зношених, досить сумнівних сайтів.

ВИСНОВОК

Ми сподіваємося, що з нашими 10 правилами SEO ми змогли показати вам, що пошукова SEO оптимізація – велика важка робота, що приносить органічну видимість в Google. Завжди потрібно спочатку думати про користувача, якому потрібно щось знайти і зв’язати з ним певні очікування. Тоді пошукові роботи винагородять вас бажаним трафіком.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх