Пошукове просування Google – це ряд дій, які робляться для досягнення найвищої позиції в природних результатах пошуку Google. Це тривалий і складний процес, який збільшує видимість сайту в результатах пошуку і спрямований на збільшення кількості відвідувань сайту. Чим вище позиція сайту, тим більше людей його відвідують.

Пошукове просування Google має ряд переваг:

  1. Збільшення видимості в органічних результатах пошуку;
  2. Збільшення кількості відвідувань, в тому числі і за межами пошукової системи;
  3. Охоплення потенційних клієнтів;
  4. Отримання переваги над конкурентами в галузі;
  5. Підвищення впізнаваності та довіри до бренду;
  6. Збільшення прибутку і розвиток бізнесу;
  7. Додаткові «природні» посилання;
  8. Гнучкі витрати на отримання користувача.

Як ми підходимо до пошукового просування в Google

Перш за все важливо визначити цілі і регіони, в яких ви хочете досягти результату, замовляючи послугу «Пошукове просування Google». Від цілей і кількості регіонів залежать терміни виконання робіт і, відповідно, цінова політика.

Завдання пошукового просування в Google:

  • Проведення комплексного аудиту сайту і аналіз конкурентів;
  • Розробка доступною стратегії;
  • Підбір галузевих ключових слів і фраз;
  • Оптимізація вмісту сайту і усунення технічних помилок, щоб зробити його «правильним» для пошукових систем, зручним і цікавим для відвідувачів;
  • Додавання правильного контенту на основі ключових слів і фраз (включаючи статті, зображення, відео та ін.);
  • Зовнішня оптимізація сайту (додавання цінних посилань);
  • Оцінка результатів і внесення відповідних змін.

Розглянемо ключові етапи послуги «Пошукове просування Google» більш детально.

Комплексний аудит сайту і аналіз конкурентів

Сайт, який повинен бути чітко видно в результатах пошуку, повинен характеризуватися правильною конструкцією, оптимізацією, швидкістю роботи і привабливим профілем посилань. Відповіді на питання про стан сайту і його адаптації до пошукового просування забезпечує комплексний аудит сайту.

Аудит сайту – це детальний аналіз сайту з точки зору відповідності вимогам пошукових систем. Його метою є підвищення видимості і поліпшення позиції в органічних (природних) результатах пошуку.

Ефекти від реалізації рекомендацій аудиту:

  • Поліпшення якості сайту шляхом адаптації його до правил пошукової системи;
  • Отримання кращих позицій за обраними ключовими словами;
  • Збільшення органічного трафіку;
  • Поліпшення видимості в пошуковій системі;
  • Найкраще відповідність сайту очікуванням користувачів;
  • Отримання прогресу в процесі пошукового просування;
  • Оптимізація конверсії.

За результатами аудиту створюється документація з рекомендаціями щодо оптимізації. Пошукове просування Google відповідно до основних принципів дозволяє ефективно досягти високої позиції в пошуковій системі.

Аналіз конкурентів галузі

Пошукове просування Google неможливо без аналізу конкурентів даної галузі. Хороший і детальний аналіз конкуренції може стати основою для побудови комунікації бренду в Інтернеті.

Професійно виконаний аналіз дозволяє знайти привабливі ніші, і в деякій мірі допомагає розрахувати початкову вартість входу на конкретний ринок.

Підбір сторінок галузевих ключових слів

Пошукове просування Google не може досягти необхідних результатів без підбору відповідних галузевих ключових слів і фраз, які допоможуть залучити користувачів і конвертувати їх в клієнтів.

Ключові слова повинні бути включені в контент на сторінці, в заголовки H1-H6, мета теги заголовка і опису. Таким чином, ми покажемо пошуковій системі тему сайту, і у вас буде можливість з’являтися в результатах пошуку з питань користувачів, зацікавлених у ваших послугах. При проведенні зовнішньої кампаній з посиланнями ми також повинні використовувати ключові слова, щоб отримати цінний трафік. Аналогічним чином підготовлена ​​стратегія зв’язування розгляне питання про посилення сторінок для обраних ключових слів.

Внутрішня оптимізація сайту

Внутрішня оптимізація для пошукових систем є нічим іншим, як реалізацією рекомендацій, представлених в документі аудиту, і застосуванням правил для представлення самого контенту – оптимізацією контенту. Основне завдання оптимізації сайту – адаптувати його контент до форми, зрозумілою роботам пошукових систем. Наслідком цієї дії повинна бути висока позиція сторінки в пошуковій системі Google за певними ключовими словами і фразами.

  • Оптимізація коду сайту

Це адаптація вихідного коду сторінки (HTML):

  • сайт завантажується швидше (конфігурація з’єднань, а також вага графіки);
  • полегшення пошуку сайту пошуковою системою (включення ієрархій заголовків HTML (H1, H2, H3), мета тегів даних про
  • сторінку, гіперпосилання);
  • сайт відповідає стандартам W3C.

Правильна оптимізація коду дозволяє пошуковим роботам і користувачам легко переміщатися по домашній сторінці і сторінках сайту.

  • Оптимізація контенту

Оптимізація контенту включає в себе адаптацію всіх текстів, розміщених на сайті.

Контент на сайті повинен:

  • бути унікальним (тобто той же текст не може бути продубльований на іншій сторінці);
  • бути пов’язаним з заголовком і темою сторінки;
  • містити оптимальну кількість ключових слів і фраз;
  • систематизувати ключові слова в правильному порядку;
  • включати заголовки, які підвищують читабельність тексту, а також включати протягом тексту такі особливості, як жирний шрифт, курсив або текстові маркери.
  • Оптимізація графіки

Оптимізація графіки – це процес, який покращує читаність і вага графіки на сайті.

В рамках оптимізації графіки важливо:

  • змінити розмір графічного об’єкта, щоб він відповідав розмірам шаблону сайту;
  • об’єднати графіку для зменшення http запитів;
  • замінити зображення в форматах * .GIF і * .JPG зображеннями в форматі * .PNG;
  • використовувати стиснення зображень;
  • використовувати опису в розміщених файлах або над ними (опису допомагають алгоритмам пошукової системи класифікувати дане зображення для конкретного слова або ключової фрази).
  • Оптимізація ключових слів

Мета цього процесу – дати пошуковим системам підказку, які вислови найбільш важливі для нас, і які ключові фрази ми хочемо, щоб відображалися перед користувачами Інтернету в пошуку Google.

Ключові слова повинні відображати зміст сайту.

Ключові слова слід розміщувати як в текстах, так і в тегах. Ключові фрази повинні відповідати змісту, розміщеному на сайті, а також повідомляти про зміст сайту.

  • Оптимізація структури внутрішніх посилань

Це процес, який включає в себе розміщення внутрішніх посилань в структурі сайту, тобто посилань на окремі сторінки вашого сайту, щоб користувачі Інтернету і алгоритми Google могли вільно пересуватися по ньому.

Внутрішні посилання повинні:

  • з’являються у вигляді гіперпосилання, тобто мають текстову форму;
  • приводити тільки до сторінок, які не мають порожнього вмісту;
  • вести на сторінки, де немає помилок.

Додавання посилань на сайт

Створення посилань для їх розміщення на сторонніх сайтах які в свою чергу посилаються на ваш сайт. Гіперпосилання (зазвичай звана посиланням) – це спосіб навігації між сторінками в Інтернеті. Пошукові системи використовують посилання для сканування в Інтернеті; вони будуть сканувати посилання між окремими сторінками вашого сайту і сканувати посилання між цілими сайтами.

Перенаправлення на ваш сайт через авторитетні сайти зробить ваш сайт краще в очах як пошукових систем, так і користувачів. В результаті ви отримаєте більш високий рейтинг в пошуковій системі і, як наслідок, клієнтів.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх