Пошукове просування сайту Yandex – комплекс дій, спрямований на досягнення цільової позиції за певними ключовими словами в пошуковій системі Yandex. Разом з цим ви зможете збільшити трафік сайту від пошуку, число потенційних клієнтів, продажу і як наслідок доходи.
Чи доцільно пошукове просування сайту Yandex?
На світовому ринку Yandex займає 4-у позицію за популярністю серед користувачів. В Україні його використовують 6,79% всіх українських користувачів, другим після Google. На російському і білоруському ринках дана пошукова система має особливу популярність – близько 65% російських користувачів використовують його для пошуку інформації, товарів і послуг.
Висока позиція в пошуковій системі Yandex дозволить вам залучити численних російськомовних клієнтів, а значить домогтися успіху в бізнесі.
ТОП 5 переваг SEO – чому потрібно?
Пошукове просування – сучасний важіль торгівлі і надання послуг в мережі інтернет, і Yandex є найбільш поширеним видом транспорту, за яким клієнт відправляється прямо в вашу компанію, тому SEO практично необхідно.
Переваг від оптимізації і просування сайту багато, і найбільш важливими з них є:
- Збільшення числа відвідувань вашого сайту – використання продуманої і «білої» стратегії SEO зробить ваш сайт незрівнянно більш помітним в мережі, увійде в ТОП10 Yandex і в кінцевому підсумку приверне потрібних користувачів;
- Збільшення конверсії і прямі фінансові вигоди – завдяки інтернет-маркетингу ваш сайт може почати приносити реальний прибуток, оскільки збільшення трафіку часто призводить до збільшення конверсій і, отже, доходу;
- Підвищення впізнаваності і репутації бренду – це ціль на відстані, яка в результаті призведе до зміцнення позиції вашої компанії на ринку, шляхом підвищення позиції вашого сайту в Інтернеті і досягнення вищезазначених переваг;
- Отримання іміджу експерта в даній галузі – все більш і більш часто використовується пошукове просування сайту Yandex, тобто робота над авторитетом домену, є самоціллю для багатьох сайтів. Публікація добре оптимізованого контенту на відмінно оптимизированном сайті, який залишається в ТОП10, дозволяє вам представити себе в якості експерта в своїй галузі;
- Збереження переваги перед конкурентами – SEO є однією з найбільш динамічно розвиваються галузей в маркетингу, тому регулярні дії з точки зору нових керівних принципів і критеріїв пошукової системи для користувачів мережі дають найкращі результати в підтримці конкуренції і позиції лідера в галузі.
Що таке стратегія SEO і які стратегії використовуються?
Стратегія SEO полягає в тому, щоб планувати і реалізовувати конкретні дії на сторінці і за її межами, спрямовані на досягнення поставленої мети в формі просування сайту, за певними ключовими словами і фразами. Стратегія SEO охоплює певний географічний обхват, адресована певній групі користувачів, а також адаптована до рекламованого об’єкту (компанії, послуги, людині, продукту і т. Д.).
SEO аудит – аналіз сайту
Пошукове просування сайту Yandex має починатися з ретельного аудиту сайту.
SEO аудит – це ретельне вивчення сайту клієнта з використанням спеціалізованих інструментів для аналізу ключових слів, інтенсивності та якості вхідних і вихідних посилань, коду сайту та інших факторів, що впливають на рейтинг сайту.
SEO аналіз дозволяє отримати достовірний звіт, повний статистики, на якому ґрунтується подальше пошукове просування сайту Yandex, а також оцінка просування. SEO аудит сайту перевіряє стан сайту в результатах пошуку, видимість в пошуковій системі, кількість фраз в ТОП, включає аналіз конкурентів і дозволяє оцінити потенціал сайту і обсяг роботи, необхідний для поліпшення охоплення сайту.
SEO аудит проводиться на кожному етапі кампанії: як до, так і після процесу просування, щоб перевірити хід дій SEO і визначити дії, які повинні бути виконані для поліпшення позиції на сторінці у видачі.
Важливі фактори, що впливають на ефективність SEO
Ефективне пошукове просування сайту Yandex може значно збільшити ваш рейтинг в пошуковій системі, і від того, наскільки ефективно працює SEO кампанія, залежить дуже багато елементів. Мова йде не тільки про зміст, посиланнях або насиченості ключовими словами, а й про 200 факторах, що впливають на положення сторінки в пошуковій системі. Найбільш значними з них є:
- правильний вибір і розміщення ключових слів в стратегічних місцях сайту;
- якість, оригінальність і обсяг контенту;
- швидкість завантаження сторінки;
- внутрішні посилання і архітектура сторінок на їх основі;
- зовнішні посилання на тематичні сторінки;
- тематичний авторитет сайту;
- довжина і конструкція URL;
- вік і авторитет домену;
- використання заголовків H1, H2 і H3;
- оптимальна частота використання ключових слів;
- оптимізовані елементи графіки;
- використання відповідного та безпечного протоколу (HTTP або HTTPS);
- правильна індексація сторінки;
- зв’язування сайту з соціальними мережами;
- доступність сайту для мобільних пристроїв.
Ми володіємо великими знаннями про пошуковому просуванні сайтів і численним досвідом. Працюючи, ми робимо все можливе, щоб просувати сайт наших клієнтів на самий верх пошукової системи.