Відкрийте для себе сильні і слабкі сторони вашого сайту за допомогою послуги «пошуковий аудит».

Замовляючи професійний, всебічний пошуковий аудит, ви можете розраховувати на:

  • докладний опис поточного стану вашого сайту з точки зору світової пошукової системи Google;
  • рекомендації щодо оптимізації для сайту, детально описані для кожного індикатора рейтингу, що відноситься до Google;
  • звіт, що описує повну маркетингову стратегію пошукової системи, яка дозволяє вам отримати конкурентну перевагу перед іншими компаніями в галузі.
Технічний аудит

Технічний аудит

На самому початковому етапі робіт проводиться комплексний аналіз сайту (на безкоштовній основі)
Постійний зв'язок з SEO

Постійний зв'язок з SEO

Ви зможете звернутися за консультацією до фахівця без посередництва менеджерів в будь-який зручний для вас час.
Звіти по позиціях

Звіти по позиціях

Ми надаємо комплексний звіт після кожної проведеної роботи, а також розробляємо план робіт на місяць.
Технічна підтримка 24/7

Технічна підтримка 24/7

Ми на зв'язку завжди - без перерв і вихідних.

Що таке пошуковий аудит?

Пошуковий аудит сайту – це послуга аналізу і оцінки сайту на основі поточних стандартів і вимог пошукових систем. За результатами аудиту сайту ви отримаєте документ з висновками та рекомендаціями щодо оптимізації. Впровадження висновків і рекомендацій щодо оптимізації дозволяє підвищити видимість сайту і його позицію в результатах звичайного пошуку.

Алгоритм Google відповідає за складання рейтингу сторінок, які ви бачите після введення ключової фрази в рядок пошуку. Його завдання – виводити в результати пошуку ті результати, які найкращим чином відповідають очікуванням користувачів. Алгоритм пошуку Google для кожної сторінки, включаючи вашу, заснований на більш ніж 200 факторах ранжирування. В результаті цієї оцінки сторінка розміщується в заданому місці в пошуковій системі для даного слова або запиту.

Щоб досягти високих позицій, необхідно повною мірою реалізувати всі рекомендації по оптимізації сайту.

Які переваги професійного пошукового аудиту?

Створення, аналіз і постійна оптимізація сайту під Google володіє вирішальним значенням для отримання високих позицій в природних результатах пошуку, а ефективно проведений пошуковий аудит сайту дозволяє:

  • пошук і усунення технічних проблем сайту;
  • виявлення слабких сторін сайту;
  • поліпшення ключових елементів ранжирування;
  • підвищення швидкості роботи сайту та комфорту користувачів;
  • збільшення видимості сайту;
  • збільшення відвідувань сторінки;
  • збільшення конверсії на вашому сайті;
  • вибір правильної стратегії розвитку на основі пріоритетних дій.

Коли пошуковий аудит сайту особливо необхідний?

Пошуковий аудит сайту компанії і інтернет-магазину є невід’ємною частиною процесу оптимізації і просування, тому його слід регулярно проводити для кожного типу сайту. Однак існують ситуації, які можуть вплинути на рішення про проведення аналізу швидше, наприклад, коли:

  • ви створюєте новий сайт і хочете бути впевнені, що він буде зроблений з урахуванням останніх стандартів пошукових систем;
  • ви відкриваєте інтернет-магазин і хочете, щоб ваша пропозиція з самого початку охопило найбільшу кількість потенційних клієнтів;
  • ваш поточний сайт непопулярний, тому що його не видно в пошуковій системі на першій сторінці результатів пошуку;
  • ви хочете знати, чому конкуруючі компанії вище в рейтингу Google;
  • ваш сайт раптово перестав з’являтися в Google;
  • кількість відвідувачів сайту різко скоротилося;
  • ви хочете бути впевнені, що всі відповідні елементи оптимізації сторінки реалізовані правильно.

Що включає в себе пошуковий аудит сайтів?

В рамках SEO аналізу будуть розглянуті найбільш важливі локальні фактори, що впливають на видимість сайту в результатах пошуку, включаючи такі елементи оптимізації для пошукової системи, як:

  • ключові слова для сторінки просування, за допомогою який
  • користувачі шукають ваші товари та послуги;
  • правильна індексація сайту і доступність сайту для роботів пошукових систем;
  • карта сайту XML і HTML;
  • заголовки та описи сторінок – правильне застосування, унікальність, довжина, ключові фрази;
  • контент на сайті – розміщення, кількість, якість, унікальність, форматування і презентація;
  • використання заголовків H1-H6;
  • оптимізація графіки – застосування атрибутів ALT і правильних імен файлів;
  • архітектура сайту;
  • внутрішня навігація;
  • зовнішня навігація;
  • правильні URL;
  • сторінка помилки;
  • заголовки HTTP;
  • мовні версії;
  • швидкість сайту;
  • адаптація до мобільних пристроїв;
  • використання структурних даних;
  • застосування інформаційних сторінок.

Як часто ви проводите пошуковий аудит сайту?

Мета пошуку Google – надати користувачам саме ту інформацію, яку вони очікують. З цієї причини алгоритм пошукової системи постійно розробляється і модифікується. Наприклад, тільки в 2010 році Google провів більше 13 000 тестів, в результаті яких було внесено понад 500 змін в алгоритм.

У 2015 році один з аналітиків Google під час конференції сказав:

“Ми вводимо тисячі оновлень алгоритмів щороку.” – Джон Мюллер – аналітик інтернет-трендів в Google

В цьому випадку слід проводити пошуковий аудит щотижня або щомісяця? Більшість виправлень Google в алгоритмі незначні, про більших виправлення можна дізнатися, наприклад, з офіційного блогу Google для веб-майстрів. якщо:

  • для вашого сайту недавно був проведений SEO аудит;
  • всі ключові поправки та рекомендації були виконані;
  • сайт набирає популярність на регулярній основі з задовільною швидкістю.

Наступний аудит повинен бути проведений через 6-12 місяців.

SE Ranking

https://raskrutka-saytov.ua/ua/optimizacziya-sajta-poiskovyh-sistemah/
https://raskrutka-saytov.ua/ua/prodvizhenie-portalov/
https://raskrutka-saytov.ua/ua/prodvizhenie-sayta-na-bitriks/
Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх