Відкрийте для себе сильні і слабкі сторони вашого сайту за допомогою послуги «пошуковий аудит».
Замовляючи професійний, всебічний пошуковий аудит, ви можете розраховувати на:
- докладний опис поточного стану вашого сайту з точки зору світової пошукової системи Google;
- рекомендації щодо оптимізації для сайту, детально описані для кожного індикатора рейтингу, що відноситься до Google;
- звіт, що описує повну маркетингову стратегію пошукової системи, яка дозволяє вам отримати конкурентну перевагу перед іншими компаніями в галузі.
Технічний аудит
Постійний зв'язок з SEO
Звіти по позиціях
Технічна підтримка 24/7
Що таке пошуковий аудит?
Пошуковий аудит сайту – це послуга аналізу і оцінки сайту на основі поточних стандартів і вимог пошукових систем. За результатами аудиту сайту ви отримаєте документ з висновками та рекомендаціями щодо оптимізації. Впровадження висновків і рекомендацій щодо оптимізації дозволяє підвищити видимість сайту і його позицію в результатах звичайного пошуку.
Алгоритм Google відповідає за складання рейтингу сторінок, які ви бачите після введення ключової фрази в рядок пошуку. Його завдання – виводити в результати пошуку ті результати, які найкращим чином відповідають очікуванням користувачів. Алгоритм пошуку Google для кожної сторінки, включаючи вашу, заснований на більш ніж 200 факторах ранжирування. В результаті цієї оцінки сторінка розміщується в заданому місці в пошуковій системі для даного слова або запиту.
Щоб досягти високих позицій, необхідно повною мірою реалізувати всі рекомендації по оптимізації сайту.
Які переваги професійного пошукового аудиту?
Створення, аналіз і постійна оптимізація сайту під Google володіє вирішальним значенням для отримання високих позицій в природних результатах пошуку, а ефективно проведений пошуковий аудит сайту дозволяє:
- пошук і усунення технічних проблем сайту;
- виявлення слабких сторін сайту;
- поліпшення ключових елементів ранжирування;
- підвищення швидкості роботи сайту та комфорту користувачів;
- збільшення видимості сайту;
- збільшення відвідувань сторінки;
- збільшення конверсії на вашому сайті;
- вибір правильної стратегії розвитку на основі пріоритетних дій.
Коли пошуковий аудит сайту особливо необхідний?
Пошуковий аудит сайту компанії і інтернет-магазину є невід’ємною частиною процесу оптимізації і просування, тому його слід регулярно проводити для кожного типу сайту. Однак існують ситуації, які можуть вплинути на рішення про проведення аналізу швидше, наприклад, коли:
- ви створюєте новий сайт і хочете бути впевнені, що він буде зроблений з урахуванням останніх стандартів пошукових систем;
- ви відкриваєте інтернет-магазин і хочете, щоб ваша пропозиція з самого початку охопило найбільшу кількість потенційних клієнтів;
- ваш поточний сайт непопулярний, тому що його не видно в пошуковій системі на першій сторінці результатів пошуку;
- ви хочете знати, чому конкуруючі компанії вище в рейтингу Google;
- ваш сайт раптово перестав з’являтися в Google;
- кількість відвідувачів сайту різко скоротилося;
- ви хочете бути впевнені, що всі відповідні елементи оптимізації сторінки реалізовані правильно.
Що включає в себе пошуковий аудит сайтів?
В рамках SEO аналізу будуть розглянуті найбільш важливі локальні фактори, що впливають на видимість сайту в результатах пошуку, включаючи такі елементи оптимізації для пошукової системи, як:
- ключові слова для сторінки просування, за допомогою який
- користувачі шукають ваші товари та послуги;
- правильна індексація сайту і доступність сайту для роботів пошукових систем;
- карта сайту XML і HTML;
- заголовки та описи сторінок – правильне застосування, унікальність, довжина, ключові фрази;
- контент на сайті – розміщення, кількість, якість, унікальність, форматування і презентація;
- використання заголовків H1-H6;
- оптимізація графіки – застосування атрибутів ALT і правильних імен файлів;
- архітектура сайту;
- внутрішня навігація;
- зовнішня навігація;
- правильні URL;
- сторінка помилки;
- заголовки HTTP;
- мовні версії;
- швидкість сайту;
- адаптація до мобільних пристроїв;
- використання структурних даних;
- застосування інформаційних сторінок.
Як часто ви проводите пошуковий аудит сайту?
Мета пошуку Google – надати користувачам саме ту інформацію, яку вони очікують. З цієї причини алгоритм пошукової системи постійно розробляється і модифікується. Наприклад, тільки в 2010 році Google провів більше 13 000 тестів, в результаті яких було внесено понад 500 змін в алгоритм.
У 2015 році один з аналітиків Google під час конференції сказав:
“Ми вводимо тисячі оновлень алгоритмів щороку.” – Джон Мюллер – аналітик інтернет-трендів в Google
В цьому випадку слід проводити пошуковий аудит щотижня або щомісяця? Більшість виправлень Google в алгоритмі незначні, про більших виправлення можна дізнатися, наприклад, з офіційного блогу Google для веб-майстрів. якщо:
- для вашого сайту недавно був проведений SEO аудит;
- всі ключові поправки та рекомендації були виконані;
- сайт набирає популярність на регулярній основі з задовільною швидкістю.
Наступний аудит повинен бути проведений через 6-12 місяців.
SE Ranking