Просування по низькочастотних запитах – це спосіб розкрутки сайту по мало запитуваними ключовими фразами. Як і у будь-якого методу розкрутки, завданням просування по НЧ запитам є залучення на сайт якомога більшої кількості відвідувачів з пошукових мереж. У нашій веб-студії ви можете замовити просування сайту по низькочастотних запитах – команда SEO фахівців допоможе сайту демонструвати хороші результати в пошуковій видачі і залучити велику кількість відвідувачів.
Просування по НЧ запитам – основні переваги методу
- Доступна ціна – просування по НЧ фінансово набагато вигідніше, ніж альтернативна розкрутка по високочастотним запитам, що вимагає вкладення великих грошей, часу і сил;
- Стабільний результат – оптимізація сайту під низькочастотні запити володіє постійним ефектом і здійснюється з використанням білих способів, що виключає ризик накладення санкцій і фільтрів пошукових систем на ваш сайт;
- Бонусний ефект в SEO розкручування сайту по низько запитуваною запитам – збільшення кількості сторінок ресурсу, тобто рот кількості ключових слів в пошуку, робить позитивний вплив при подальшому просуванні по СЧ і ВЧ запитам.
Кому підходить просування сайту по НЧ запитам?
- Молодим новим сайтам – почати просування з НЧ запитів стане відмінним рішенням, а при перших результатах приросту трафіку і початковому формуванні поведінкових факторів можна буде почати розкрутку по СЧ і ВЧ пошуковим запитам;
- Інтернет-магазинам – торговим майданчикам з великим асортиментом товарів даний метод буде найбільш кращий, так як є можливість оптимізувати картки товарів під низькочастотні запити для просування кожного товару в пошукових системах окремо.
Як відбувається просування по НЧ?
- Формування списку ключових слів.
- Кластеризація.
- Аналіз конкурентного середовища та тематичної сфери.
- Внутрішня оптимізація сайту:
- виправлення помилок коду на сайті;
- розміщення мета тегів – для кожної сторінки пишуться опису тегів Title, description та ін .;
- оптимізація контенту – написання унікальних якісних текстів під підібрані ключові запити;
- переліновка сторінок – при великому обсязі ключових запитів складається спеціальний скрипт для оптимального розподілу ваги по всьому ресурсу.
- Створення великої кількості нових сторінок.
- Зовнішня оптимізація сайту – поступове нарощування маси на авторитетних платформах з використанням наскрізних, вічних, орендних посилань.