Власники бізнесу часто платять за просування SEO, чекаючи отримати ТОП позиції для найбільш конкурентоспроможних запитів в одну мить. Це викликано твердою впевненістю, що високочастотні ключові слова є єдиними, здатними збільшувати трафік сайту, це не так!
Ми опублікували цей випадок, щоб довести, що просування сайту по низькочастотних запитах може ефективно залучити потенційних клієнтів і стимулювати підвищення позицій для більш конкурентоспроможних ключових слів.
Можливо, Ви запитаєте: що таке низькочастотний запит?
Це запит, який використовується менш ніж 50 користувачами в місяць. Низькочастотні ключові слова менш конкурентоздатні, проте найбільш типові для користувачів, які знають загальну інформацію і готові до дії, тобто здійснити покупку.
Гарна робота з семантикою дозволяє зібрати найбільш ефективні низькочастотні запити. Зазвичай це займає до 40 годин робочого часу.
Технічний аудит
Постійний зв'язок з SEO
Звіти по позиціях
Технічна підтримка 24/7
Переваги використання низькочастотних запитів
- У порівнянні з високочастотними запитами конкуренція менше;
Якщо правильно використовувати оптимізацію, в деяких випадках сайт може бути переданий в ТОП по низькочастотних запитах, без необхідності використання зовнішньої підтримки.
- Просування по низькочастотних запитах має низьку вартість;
Якщо Ви використовуєте слова, які пишуть в першому абзаці, то просування сайту з використанням низькочастотних запитів досить просто, немає необхідності використовувати покупку посилань і застосовувати інші інструменти.
- Інвестування відбувається поетапно;
Не потрібно вкладати великі гроші в просування по НЧ запитам. Вони можуть використовуватися поетапно, кожен раз розширюючи список низькочастотних запитів.
- Збільшення трафіку;
Звичайно, ірраціонально просувати в мережі лише одну сторінку ресурсу, застосовуючи велику кількість низькочастотних запитів. Тому краще створювати спеціальні додаткові сторінки. Багато сторінок = багато нових клієнтів.
- Результати дослідження – стабільні;
Виявляється, сайтам конкурентам дуже важко обігнати ті ресурси, які використовують просування по НЧ. Низькочастотні запити разом мають досить сильну позицію, на них найменше впливають зміни в алгоритмах пошукових систем або інші фактори.
- Покриття великого сегмента цільової аудиторії.
Ми не боїмося використовувати запити з відвідуванням 1 користувач на місяць. Розведення високочастотних запитів низькочастотними може привести до залучення більшого числа відвідувачів.
- Розбиття на низькочастотні категорії підвищить CTR;
Використання більш вузькоспеціальних ключових слів і фраз підвищить рівень клікабельності оголошень.
- Розбиття на низькочастотні категорії збільшить середній час перебування на сайті;
Високочастотні запити, як правило, узагальнені і з ними відвідувачі не завжди знаходять те, що шукали. Так вони переходять з однієї посилання в іншу. Наявність на Вашому сайті низькочастотних запитів дозволить знаходити людям більш конкретну інформацію, що збільшить середній час їх перебування на сайті.
Кожен сайт можна порівняти з живим організмом. Це означає, що внутрішнє благополуччя і зовнішні позитивні умови однаково важливі. Кожен веб-сайт має сильну сторону, яку ми розробляємо як SEO компанію, фіксуючи її слабкі сторони. Відкрийте для себе можливості свого сайту разом з нами!
Тарифи
Комплексне просування
Просування молодого сайту
Просування по позиціях