Просування по запитам – це спосіб просування, який базується на складанні правильних ключових фраз для збільшення цільової аудиторії і продажів відповідно.

Ключові фрази – це ті фрази, які вводяться в пошукових запитах потенційним клієнтом для пошуку потрібних йому товарів або корисної інформації.

Головною метою є просування сайту в топ позиції пошукових систем, для того щоб користувачі точно побачили Ваш сайт, так як вони не завжди переглядають далі другої сторінки.

Комп'ютер, планшет і смартфон з відкритим веб сайтом

Для яких сайтів підходить

 

  • для сайтів з високо конкурентному тематикою;
  • для сайтів з обмеженим попитом, вузькою цільовою аудиторією;
  • В2В і сайтам послуг;
  • для великих компаній.

Етапи просування по запитам

01

Збір семантичного ядра

Правильний збір семантичного ядра сприяє залученню цільової аудиторії. Головним при зборі семантики є визначення пошукових запитів вашого сайту і сайту конкурентів, підбір запитів з ключовими словами, угрупування і обчислення не потрібних ключових слів, а так само установка нових цільових сторінок для вашого сайту.

02

Структурна оптимізація сайту

Структурна оптимізація проводиться до того, як почне працювати контент вашого сайту, після оцінки поведінки самого сайту. Це проводиться з метою зручності для користувачів, щоб вони з легкістю могли знайти потрібну їм інформацію саме на вашому сайті.

03

Підготовка СЕО оптимізованого контенту

Цілісний і збалансований контент, дає перевагу вашому сайту і підвищує рівень продажів.

04

Збір якісних посилань на запити

Для збору якісних посилань потрібно дослідження і призначення ключових слів для побудови посилань, а також створення посилань з використанням цільового тексту.

05

Аналітика поведінки сайту в пошукових системах

За допомогою аналітики можна детально відстежувати і спостерігати за змінами трафіку і рентабельністю нових клієнтів.

3 головних причини замовити просування по запитам

Щомісячна абонентська плата
Щомісячна абонентська плата
Інформація про динаміку позицій
Інформація про динаміку позицій
Покращення позицій сайту в цілому
Покращення позицій сайту в цілому
Ціна розкрутки сайтів 2021
Вартість розкруткиЦіна
Просування молодого сайтувід 10000 грн.
Просування сайту візиткивід 8000 грн.
Просування інтернет магазинувід 13000 грн.
Просування сайту послугвід 11000 грн.
Просування під ключвід 40000 грн.

Увага! При роботі з сайтами, ми обговорюємо свою зарплату і окремо бюджет на просування.

Зазвичай зарплата становить 100 $ -250 $ в місяць, решта фінанси йдуть на просування сайту. Саме вартість копірайту, посилань, робіт програміста (якщо такі потрібні).

Просування сайту здійснюється за допомогою 2 етапів в просуванні:

  1. Внутрішньої оптимізації;
  2. Зовнішньої оптимізації.

До зовнішньої оптимізації відносяться посилання, використовуємо тільки вічні посилання, статейні і крауд-форумні посилання.

7 головних причин, щоб замовити просування в нашій студії

Аудит сайту

`01 Індивідуальна стратегія просування

`02 Індивідуальна ціна просування

`03 Сучасні алгоритми в поєднанні з «ручною» роботою оптимізатора

`04 Надійне просування в пошукових системах

`05 Ефективне і швидке досягнення результатів

`06 Підвищена увага на цільової аудиторії

`07 Звітність про виконану роботу

Переваги просування по запитам

Щит з галочкою
Довірливе ставлення до вашого бренду
Щит з галочкою
Продажі при правильному підборі запитів
Щит з галочкою
Довгостроковість просування
Щит з галочкою
Ефективність просування

Різновиди пошукового просування

1
Високочастотні
2
Середньочастотні
3
Низькочастотні

Високочастотні – це запити, які складаються з 1-2х слів. Це найпопулярніші запити, що використовуються для пошуку загальних відомостей про конкретний продукт або для пошуку інформаційних статей.

Середньочастотні – це запити, що дозволяють уточнити високочастотний запит і зробити поле пошуку більш вузьким.

Низькочастотні – ці запити є більш точними, користувачі користуються ними для знаходження конкретної інформації.

Особливості розкрутки Вашого сайту від компанії ТМ «Розкрутка сайтів»

Комплексне просування
1) Комплексне просування
Кращі СЕО фахівці
2) Кращі СЕО фахівці
Акцент на цільову аудиторію
3) Акцент на цільову аудиторію
Дозволені методи просування
4) Дозволені методи просування

Просування по пошуковим запитам дозволяє просувати конкретний сайт в пошукових системах, щоб він досяг ТОП позиції в результатах пошуку. З цією метою проводяться безперервні заходи, які теоретично можна розділити на 4 етапи:

  • Аналіз сайту клієнта і його конкурентів – визначення проблем, формування цілей і задач, підбір ключових слів і фраз;
  • Початкова оптимізація сайту – внесення змін до коду сайту – адаптація сторінок під алгоритми пошукової системи;
  • Безперервний процес оптимізації – впровадження тактик оптимізації, SEO копірайтинг, вдосконалення процесів;
  • Аналіз і щомісячна звітність про результати – оцінка і статистика продуктивності, внесення відповідних змін.

Ефективне просування по пошуковим запитам вимагає вибору ключових слів і фраз, які фактично вводяться користувачами (вашими потенційними клієнтами). Їх правильне кількість, щільність і розміщення на сайті в значній мірі вплинуть на результати просування сайту.

Дослідження ключових запитів

Просування сайту по пошуковим запитам насамперед починається з дослідження ключових слів і фраз, які в майбутньому зроблять безпосередній вплив на розташування сторінок в результатах пошуку. За допомогою такого дослідження на сайті можна помітити такі позитивні тенденції:

  • Збільшення видимості сторінки в пошуковій системі;
  • Збільшення органічного трафіку;
  • Збільшення інтересу користувачів до ваших пропозицій;
  • Збільшення кількості запитів від потенційних клієнтів;
  • Збільшення продажів, конверсій;
  • Збільшення впізнаваності бренду.

Крім того, правильно зібраний набір ключових слів для просування в пошуковій системі сформує імідж вашого бренду в мережі. Ви досягнете конкурентної переваги, яке зробить вас експертом в даній галузі.

Де використовуються ключові слова на сайті?

Після того як SEO фахівцем зібрані ключових запити, приходить час правильно їх використовувати. Просування сайту по пошуковим запитам принесе максимальні результати, якщо їх використовувати в коді і контенті просувається ресурсу.

  • ТЕГ ЗАГОЛОВКА (TITLE)

Дуже важливо, щоб кожен URL сайту мав свою унікальну титульну сторінку – заголовок. Природно, він повинен відповідати на запитання користувачів пошукових систем. Важливо, щоб заголовок сторінки не був набором ключових фраз, але наповнений ними природним чином.

  • ОПИСУ САЙТУ (META DESCRIPTION)

Опис сайту відображається під заголовком в результатах пошуку у користувачів. Пошукова система автоматично виділяє фрази із запиту в описі окремих сторінок. Тому варто звернути увагу на те включення «ключів» в текст опису, щоб користувачі проявляли інтерес до вашої сторінці. Варто пам’ятати, що мета опис має виглядати природно, відповідати темі сторінки і заохочувати дії, тому воно не може бути повністю складатися з ключових фраз.

  • URL АДРЕС

Сторінки, які ви додаєте на свій сайт, матимуть свої власні URL. Автоматично згенеровані адреси містять незрозумілі послідовності букв, цифр, розширень файлів і інших символів. Така адреса не читається користувачами і не буде оцінений роботами Google. В URL варто вставити ключове слово, яке було вибрано для оптимізації даної сторінки.

  • ЗАГОЛОВКИ H1-H6

Вміст сайту має бути розділене на заголовки. Найбільш важливим є заголовок H1. Найкраще, коли він з’являється тільки один раз на сторінці – як заголовок статті в блозі, назви категорії або товару в інтернет-магазині. Включення ключового слова в заголовок має виглядати природно.

Ключі також можуть використовуватися в заголовках H2-H6, які будуть виступати в якості підзаголовків. Однак варто пам’ятати, що не варто перестаратися з їх кількістю. Коли вони виглядають штучно, Google може подумати, що ви намагаєтеся маніпулювати результатами пошуку. Хороше рішення – використовувати варіанти обраного ключового слова і його синоніми.

  • ІМЕНА ФАЙЛІВ

При додаванні попередньо підготовлених файлів з графікою (наприклад, фотографії, діаграми, відео), слід використовувати ключових слова в їх описі. Автоматично призначені імена можуть містити незрозумілі послідовності цифр і букв, які згодом будуть видні в коді сторінки, тому важливо переконатися, що ім’я графічного файлу відповідає тому, що він представляє.

Правильне іменування файлів дозволить вашому сайту зайняти кращу позицію в розділі «картинки» пошукової системи Google.

  • ALT АТРИБУТИ

Ключове слово, вибране для оптимізації конкретної сторінки, також має використовуватися в описах зображень, тобто в атрибуті ALT. Так званий альтернативний текст відображається, коли графіка (з якоїсь причини) не може бути завантажена. Доповнення картинок відповідної фразою також допоможе виконати просування по пошуковим запитам найкращим чином.

  • ВНУТРІШНІ ПОСИЛАННЯ

Внутрішні посилання на сайті іноді використовуються Google для сканування між окремими сторінками, що прискорює їх індексацію. Вони також часто полегшують навігацію користувачів – дозволяють відправляти читачів до статті, в якій розвивається дана проблема, прискорюючи перехід між продуктами в інтернет-магазині або сторінками з описом тієї чи іншої послуги.

  • ВХІДНІ ПОСИЛАННЯ (ЗВОРОТНІ ПОСИЛАННЯ)

Ключові слова можуть переходити на утримання вхідних посилань. Прямі посилання на головну сторінку і сторінки з якірними текстами у вигляді ключових слів, впливають на положення сторінки в використовуваних фразах. Проте вони знаходяться під особливим наглядом Google, тому не слід з ними перестаратися, щоб алгоритми нерозпізнаних наші дії як спам і не вміщалися на сторінку фільтра.

Наприклад, оптимізований URL адреса поста добре підходить в якості тексту прив’язки посилання (тоді прив’язка автоматично містить ключове слово).

  • КОНТЕНТ НА САЙТІ

Ключові слова НЕ могут буті відсутнімі в контенті, розміщеному на сайті, спрямованих на продвижения по пошуково запитам (в опісі товарів и категорій, в контенті на страницах компании або в блозі компании). Однако смороду повінні буті природніми. Варто використовуват НЕ только конкретну фразу, но и ее варіації, сінонімі и словосполучень – тематично пов’язані фрази, Які зараз добре розпізнаються алгоритмами Google.

Скільки коштує просування по пошуковим запитам?

Просування по пошуковим запитам – це складна послуга, яка вимагає ряду дій, і її вплив залежить від багатьох зовнішніх факторів, тому важко визначити однозначну ціну. Найчастіше вартість оцінюється індивідуально.

Просування сайту по пошуковим запитам вимагає:

  • дослідження ключових слів, тобто підбір фраз, що відносяться до мети даної сторінки;
  • проведення конкурентного аналізу;
  • SEO аудит ефективності сайту;
  • оптимізація коду сайту;
  • оптимізація контенту сайту;
  • публікація цінних зовнішніх посилань;
  • моніторинг ефектів;
  • циклічний аналіз позицій;
  • моніторинг подальшої популярності обраних фраз;
  • консультації внесення коригувань з урахуванням результатів аналізу.

Вартість послуги «Просування по пошуковим запитам» також залежить від:

  • складність галузі;
  • конкурентоспроможність вибраних ключових фраз;
  • кількість результатів пошуку;
  • тип фрази;
  • зона діяльності (місцевий, національний, міжнародний ринок).

Тому просування по пошуковим запитам – це складний процес, який вимагає розробки відповідної стратегії, ряду трудомістких процесів, що вимагають сучасних знань і спеціальних інструментів, і постійного моніторингу результатів. Кожен власник бізнесу повинен вирішити для себе, чи виконувати просування сайту по пошуковим запитам самостійно або замовляти її у спеціалізованій SEO студії, що має відповідний досвід у своїй галузі і доступ до професійних інструментів.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх