У бізнесі з жорсткою конкуренцією просування послуг – непросте завдання. Хоча власники можуть підійти дуже творчо до ідей просування ресторану, просування ресторанних послуг потребує використання більш складних інструментів настройки ресторанного бізнесу. Використовуючи рекламні стратегії, які підкреслюють смак, креативність і, можливо, доступність Ваших продуктів в ресторані, Ви можете зацікавити клієнтів Вашого ресторану. Ефективні стратегії просування також можуть допомогти перетворити нових покровителів в постійних клієнтів.
Ми створимо такі маркетингові стратегії для Вашого бізнесу які дозволять Вам досягти своїх чітких цілей з мінімальними витратами.
Стратегії для просування ресторанних послуг
- СЕО оптимізація;
Це внутрішня і зовнішня оптимізація сайту шляхом використання певних слів і ключових фраз, які цікаві і актуальні з точки зору бізнесу. Метою СЕО оптимізації є підвищення трафіку Вашого сайту за всіма джерелами. ВИ отримуєте високий рейтинг в пошуковій системі, значимість і популярність серед цільової аудиторії та продажу.
- Соціальне просування;
Просування ресторанних послуг через створені бізнес акаунти в соціальних мережах допоможе Вашому бізнесу досягти великих висот і продемонструвати себе світу як швидко розвивається. У зв’язку з тим, що сучасне суспільство більшу частину часу проводять в Інтернеті і соціальних мережах, це один з кращих способів просування.
Працюючи з нами ви отримуєте
- Просування через контекстну рекламу;
Це цілеспрямована реклама, яка є успішнішою і має більш високі швидкості кліків, ніж інші форми реклами, оскільки вона тематично адаптована до сайту.
Контекстна реклама є рекламним підходом, в якому реклама корелює зі змістом веб-сайту. Реклама доповнює сайт придатними пропозиціями.
У контекстній рекламі інтерес до теми вже аналізується пошуковим запитом і його пошуковими запитами. Деякі індикатори вказують на інтерес відвідувачів, які знаходять пропозицію продукту у вигляді контекстної реклами на відвіданою сайті.
- E–mail маркетинг;
Маркетинг електронної пошти є однією з найдешевших і ефективних онлайн маркетингових стратегій. Це масові розсилки, які відправляються певної групи передплатників, використовуючи електронну пошту. На відміну від спаму, ці листи є бажаними до прочитання. Одержувачі погодилися на відправку, тому що вони зацікавлені в контенті.
Просування ресторанних послуг нашими маркетологами включає в себе також і інші маркетингові стратегії, в тому числі СМС розсилку і конверсійну оптимізацію.