Яндекс є однією з найбільших пошукових систем в російськомовному інтернеті. Його доля складає від 40 до 60% всього трафіку з пошукових систем в російськомовному Інтернеті, в залежності від країни. Це змушує нас приділяти особливу увагу оптимізації сайтів для Яндекса, оскільки дозволяє просувати власний бізнес в більшій частині Інтернету.

Які фактори рейтингу сайтів в Яндексі?

Хоча вхідні посилання все ще впливають на просування сайтів в Яндексі, вони поступово втрачають своє колишнє значення. Алгоритми пошукової системи постійно розвиваються, а формула ранжирування враховує все більше і більше факторів, в тому числі:

  • Технічна оптимізація сторінки – чи відповідає сайт загальним вимогам Яндекса, чи має пошукова система доступ до контенту для сканування сторінки і розуміння її змісту;
  • Текстовий вміст сторінки – повнота відповіді на цей запит і загальна кількість запитів в даній ніші, на які відповідає сторінка. Пріоритет віддається сайтам, які можуть відповісти на максимально можливу кількість запитів в своїй галузі;
  • Регіон сторінки – в разі запитів, для яких важливо місце, звідки приходить користувач, Яндекс зазвичай віддає пріоритет сторонам з того ж міста;
  • Фактори комерційного ранжирування – серед сайтів, які добре відповідають на запит, Яндекс намагається вибрати найбільш надійного, в його розумінні. Серед факторів, що впливають на довіру до сайту, можна виділити: детальну інформацію про компанію, надання цін, умови обслуговування (способи оплати, доставки, повернення товару і гарантії), думки клієнтів або партнерів і так далі;
  • Поведінкові чинники – як користувач поводиться на вашому сайті, чи знаходить він то, що шукав, або повертається в пошукову систему. Ці фактори враховувалися Яндексом протягом декількох років при оцінці якості сайтів.

На сьогодні пошукове просування сайту в Яндексі і підхід до його застосування можна охарактеризувати як фундаментальний, технічний і довгостроковий. Термін досягнення результатів часто довше, ніж в разі Google. Однак при правильному плануванні і реалізації просування сайту в Росії і російськомовному Інтернеті це дає позитивні результати.

Пошукове просування сайту в Яндексі: етапи

Процес пошукового просування є складним, тому що він складається з безлічі різних дій, розділених на конкретні етапи. Незважаючи на свою складність, до кожного сайту фахівець підходить індивідуально. Індивідуально розроблена стратегія, численні аналізи і досвід просування сторінок дозволяють нам отримувати стабільні позиції в ТОП результатів пошуку. Кожен з етапів просування сайту важливий, і об’єднання їх в єдине ціле дозволяє ефективно виконати пошукове просування сайту в Яндексі.

  1. Аналіз і підбір ключових слів

Просування сайтів в Яндексі полягає в підвищенні позиції окремих ключових фраз і їх груп до кращих позицій в результатах пошукової системи. Тому важливо точно вибрати ключові фрази, на які буде орієнтований сайт. Ключові фрази підбираються для сайту таким чином, щоб максимально точно відображати запити, набрані потенційними клієнтами в пошуковій системі.

Аналіз ключових слів відбувається в кілька етапів – починаючи з аналізу сайту клієнта з використанням спеціальних інструментів, закінчуючи аналізом ключових слів конкурентів.

  1. Аналіз сайту

Одним з невід’ємних елементів просування є SEO аналіз і оптимізація сайту. Перед початком процесу оптимізації досвідчений SEO фахівець ретельно аналізує кожен сайт на предмет технічних змін і корисності контенту сайту для просування. Всі рекомендації відповідають правилам Яндекса і є відповіддю на останні оновлення алгоритмів пошукової системи. Також аналізуються профіль посилань сайту і історія самого домену.

  1. Оптимизация сайта

Після аналізу настає етап оптимізації. При оптимізації вносяться зміни на сайт, що впливають на його стан в результатах пошуку. Важливо відзначити, що SEO оптимізація проводиться періодично, відповідно до вимог, встановлених Яндексом, або після включення нових сторінок на сайті.

  1. Створення та оптимізація контенту

Після аналізу, проведеного нашим SEO фахівцем, спеціально навчені копірайтери готують тематичний контент, який потім впроваджується на сайті. Висока якість контенту на сайті безпосередньо впливає не тільки на пошукове просування сайту Яндекс, а й ефективно формує імідж бренду як експерта в своїй галузі.

  1. Зовнішні дії – побудова посилань

Пошукове просування сайту в Яндексі складається з безлічі дій як локальних, так і зовнішніх. Для роботи на сайті ми можемо включати, серед іншого, аналіз, оптимізацію сайту і створення контенту. Однак це не всі дії, які виконуються для просування сайту. Дії поза сайтом, включаючи створення посилань, спрямовані на підвищення авторитету домену в мережі.

Професійно побудований контрольний профіль сайту істотно впливає на стан в пошуковій системі, залучаючи трафік на сайт.

Повний контроль над сайтами дозволяє нам постійно контролювати будь-яке посилання, що особливо важливо при великих оновлення алгоритмів пошукових систем, в тому числі Яндекс.

  1. Вимірювання результатів роботи

Пошукове просування сайту в Яндексі призводить до збільшення позиції сайту за окремими ключовими фразами, а також до збільшення трафіку всередині сайту. Моніторинг результатів роботи просування виконується кожен день. Завдяки цьому, SEO фахівець, який працює з сайтом, може швидко реагувати на помилки сайту, коливання позиції і планувати подальші кроки, щоб збільшити видимість сайту.

Правильно підібрані ключові фрази, оптимізація сайту, високоякісний контент і професійне створення посилань – все це безпосередньо впливає на ваш успіх в Інтернеті.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх