Маркетинг і просування грають велику роль в успіху будь-якого бізнесу. Розуміння рівня конкуренції, а також можливість ефективно продавати Ваші послуги – важлива частина у встановленні відносин не тільки з постачальниками, але і з клієнтами. Основи маркетингу і просування в індустрії туризму включають в себе ідентифікацію себе як законного тур агента і маркетинг Вашого бізнесу через пряму поштову розсилку, рекламу та Інтернет.

просування турпродукту

Технічний аудит

Технічний аудит

На самому початковому етапі робіт проводиться комплексний аналіз сайту (на безкоштовній основі)
Постійний зв'язок з SEO

Постійний зв'язок з SEO

Ви зможете звернутися за консультацією до фахівця без посередництва менеджерів в будь-який зручний для вас час.
Звіти по позиціях

Звіти по позиціях

Ми надаємо комплексний звіт після кожної проведеної роботи, а також розробляємо план робіт на місяць.
Технічна підтримка 24/7

Технічна підтримка 24/7

Ми на зв'язку завжди - без перерв і вихідних.

Стратегій просування турпродукт в Інтернеті

  1. SEO оптимізація;

SEO – це, по суті, набір різноманітних видів діяльності, які представляють оптимізацію конкретної сторінки веб сайту або всього веб сайту, щоб отримати високу позицію в результатах пошуку Google для конкретного ключового слова або фрази.

Сьогодні середньостатистичний мандрівник починає пошуки турпродукт в Google. Туристи шукають інформацію про визначні пам’ятки, турах, житло, харчування, транспорт. Якщо Ваше пропозиція не знаходиться на першій сторінці, це означає, що клієнт навряд чи скористається Вашими послугами.

  1. Маркетинг соціальних мереж;

Соціальна мережа надасть Вам найрізноманітніші можливості розвитку, доступ до найбільшої аудиторії і інтеграцію з тоннами безкоштовних маркетингових інструментів.

5 кращих платформ соціальних мереж, які необхідні туристичним агентствам:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Pinterest;
  • LinkedIn.

Маркетинг в соціальних мережах для туристичних агентів повинен починатися з Facebook. Для Вашої турфірми Facebook може стати домашньою платформою, де Ви будете просувати свій контент, обробляти запити клієнтів, пов’язувати свої соціальні акаунти, рекламувати і створювати події та конкурси.

  1. Контекстна реклама;

Контекстна реклама – це найшвидший спосіб залучення цільової аудиторії до ресурсу. Контекстна реклама може миттєво збільшити не тільки кількість відвідувачів Вашого сайту, але і значно збільшити рівень продажів товарів (послуг).

Тарифи

Комплексне просування

Комплексне просування

від 450 $ в місяць
Просування молодого сайту

Просування молодого сайту

від 200 $ в місяць
Просування по позиціях

Просування по позиціях

від 350 $ в місяць
Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх