Просування запитів є невід’ємною частиною просування сайту. Метою просування запитів є досягнення високої релевантності сторінок сайту в пошукових системах, тобто високої відвідуваності і комерційного успіху сайту.

Наша команда фахівців ТМ «Розкрутка сайтів» для просування сторінок сайту використовує низькочастотні, середньо частотні і високочастотні запити в залежності від спрямованості Вашого бізнесу і Ваших цілей.

Нові алгоритми SEO дозволяють просувати сайт в пошукових системах, використовуючи тільки низькочастотні запити. Тактика просування по НЧ здатна не тільки сайту обійти конкурентів, але і зайняти ТОП позиції в результатах пошуку.

У чому перевага використання низькочастотних запитів?

  1. Менша конкуренція в порівнянні з високочастотними запитами;

Якщо правильно оптимізувати, в деяких випадках сайт може зайняти ТОП місце по низькочастотних запитах, без необхідності використання зовнішньої підтримки.

  1. Просування запитів НЧ має низьку вартість;

Просування запитів НЧ не вимагає багато часу, покупку посилань і застосування інших інструментів.

  1. Поетапне інвестування;

Просування по низькочастотних запитах не вимагає вкладання великих грошей. НЧ запити можуть використовуватися поетапно, кожен раз розширюючи свій список.

  1. Збільшення трафіку;

Одночасне наповнення декількох сторінок, використовуючи низькочастотні запити, дозволяє з більшою швидкістю збільшувати трафік сайту і відповідно залучати більше клієнтів.

  1. Стабільність в результатах просування.

На відміну від високочастотних запитів, низькочастотні мають менший вплив з боку алгоритмів пошукових систем та інших факторів. Так НЧ запити здатні обігнати конкурентів, що використовують тільки високочастотні запити.

Перевага низькочастотних запитів

Низькочастотні запити

Низькочастотні запити характеризують потреби покупців, які точно знають, що вони хочуть знайти. Наприклад, низькочастотний запит зазвичай включає в себе кілька слів, – Samsung Galaxy A8 +.

Загальний потік відвідувачів усіх низькочастотних запитів може перевищувати високочастотні запити, в той же час маючи набагато більший відсоток конверсії відвідувачів в потенційних покупців. Низькочастотні запити збільшують кількість клієнтів краще, ніж високочастотні.

Працювати з низькочастотними запитами дешевше і менш ризиковано.

В основному робота по просуванню молодого сайту починається з просуванням по низькочастотних запитах, далі переміщаються до середньо частотним і високочастотним ключовими словами.

Точну ціну роботи можна визначивши, лише пройшовши наш безкоштовний аудит сайту.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх