Просування сайтів в Яндекс є складним процесом, спрямованим на підвищення видимості і охоплення сайту через пошукову систему Яндекс шляхом отримання найвищих позицій для окремих ключових фраз або їх груп.

Процес просування складається з безлічі другорядних дій, таких як оптимізація сайту, створення посилань, створення і оптимізація контента і багато інших чинників, що впливають на положення сайту в Яндекс і інших пошукових системах.

Яка мета просування сайту в Яндексі?

Основною метою просування сайту є отримання високої позиції в результатах пошуку. Чому це так важливо? Тому що переважна більшість користувачів переглядає лише перші десять результатів, що відображаються після введення даного запиту. Тільки 1 з 10 осіб переходять на наступну сторінку результатів, щоб знайти більше інформації.

Просування сайту в Яндексі можуть включати в свою роботу одну, кілька або навіть десятки сотень ключових фраз. Метою просування є досягнення найкращого положення для кожного з них, що фактично означає збільшення трафіку на сайті. Великий трафік сайту дозволить вам не тільки показувати потенційним клієнтам вашу пропозицію, але і ефективно підвищувати впізнаваність бренду.

Переваги для вашої компанії в результаті просування сайту в Яндексі:

  • Позиція вашого сайту в десятці кращих результатів пошуку, що призводить до збільшення трафіку на ваш сайт;
  • Побудова іміджу вашого бренду в Інтернеті і підвищення авторитету компанії. Високі позиції в рейтингу сприймаються як високі позиції в галузі, що, безумовно, впливає на швидке відшкодування витрат, понесених при створенні сайту;
  • Безпечна форма просування вашої компанії – інформація, отримана через пошукову систему, сприймається користувачами як надійне джерело інформації, оскільки вона є відповіддю на запит користувача;
  • Охоплення певної групи користувачів Інтернету, зацікавлених саме тим, що пропонує ваш сайт. Ваш сайт представлений тільки користувачам, які запросили саме ваші продукти і послуги.

10 факторів, які впливають на положення сайту в Яндексі

Для досягнення найкращих результатів, просування сайту в Яндексі виконується на основі практик пошукової системи. Особливу увагу приділяють таким факторам:

  1. Зміст

Ймовірно, в світі немає пошукової системи, для якої термін «контент – це король», не має значення. Вибір ключових слів і вміле сплетіння їх на сайті важливі, але якість цього контенту важливіше.

  1. Технічна оптимізація сайту

Перш за все важливо оптимізувати сайт таким чином, щоб роботи пошукової системи мали доступ до вашого сайту і могли легко сканувати контент.

  1. Регіон

Велику увагу під час просування сайту в Яндексі варто приділити локальному просуванню. Важливо визначити, для яких регіонів насамперед пропоновані вами продукти та послуги будуть цінні.

  1. Комерційні фактори

Важливо заслужити довіру роботів пошукової системи Яндекс. Наприклад, високо цінується інформація про компанію, способах оплати, доставки або просто цінах. На довіру Яндекса також впливають коментарі та думки інших сайтів або просто користувачів.

  1. Поведінкові чинники

Роботи звертають увагу на те, як довго користувач залишається на сайті і що він на ньому робить. Це особливо важливо при просуванні в Яндексі інтернет магазину.

  1. Навігація

Яндекс фокусується на простий і ієрархічній структурі, яка буде зрозуміла не тільки користувачеві, але і роботам пошукових систем. Крім того, сильний вплив роблять внутрішні посилання, які допомагають Яндексу проіндексувати сторінку.

  1. Зовнішній вигляд

Це не є фактором, безпосередньо що впливає на сприйняття пошукових систем, але це важливо в поведінковому сприйнятті сайту користувачами Інтернету.

  1. Щільність ключових слів

Ключові слова не повинні займати більше 6% в тексті, інакше ви не зможете досягти цілей просування сайту в Яндексі.

  1. Вік домену

Чим старше ваш сайт, тим більше довіри ви отримаєте з боку Яндекса.

  1. Вхідні посилання

Яндекс розробив власний індекс VITS, який являє собою зважений індекс цитування, призначений для визначення не тільки кількості, але і якості зворотних посилань.

Скільки коштує просування сайтів в Яндекс?

Вартість і ціни просування сайту в Яндексі в основному залежать від цілей вашого бізнесу в Інтернеті.

Велика частина витрат на просування генерується створенням посилань і, отже, придбанням посилань на сайт. Якщо конкуренти використовують просування, а їх сайти використовують цінні посилання з авторитетних сайтів, то, якщо ви хочете обігнати їх в пошуковій системі, вам також необхідно буде інвестувати в отримання посилань.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх