Розкрутка сайту за ключовими словами – це стратегія просування ресурсу, результатом якої стане заняття сайтом високих позицій в пошукових системах, і навіть потрапляння в ТОП за цільовими, вигідним для продажів запитам (ключам). Просування по ключовим словами передбачає комплексну роботу над оптимізацією сайту, яка необхідна для розкрутки обраних пошукових запитів і обходу конкурентів по ним в пошуковій видачі.
Просування сайту за ключовими словами – це складне завдання через постійно мінливих актуальних запитів. Кожен сезон або кожна тематична галузь може володіти власною специфікою формування пріоритетних ключових слів, які будуть ефективні для розкрутки бізнесу в інтернеті. Наша студія допоможе вашому сайту розкрутитися за ключовими словами для потрапляння в ТОП видачі пошукових систем по вибраних запитах.
Оптимізація сайту за ключовими словами – основні етапи
Розкрутка сайту по головним запитам неможлива без професійної оптимізації. Основне завдання такої оптимізації сайту – привернути увагу потенційних клієнтів з пошукових систем для зростання продажів і трафіку. Оптимізація сайту під цільові ключові запити складається з наступних етапів:
Тарифи
Комплексне просування
Просування молодого сайту
Просування по позиціях
- Аналіз тематичної ніші і сайтів конкурентів для виявлення найбільш ефективних і актуальних на даний момент часу ключових слів для складання релевантного семантичного ядра;
- Складання семантичного ядра, угруповання ключових запитів, а також їх подальший розподіл по посадковим сторінкам на сайті;
- Написання та регулярне поповнення текстового контенту на сайті на основі семантичного ядра і згрупованих ключових запитів на посадочних сторінках. Для максимальної ефективності просування сайту ми обов’язково враховуємо якість тестів, які відповідають наступним вимогам пошукових алгоритмів:
- унікальність;
інформативність;
користь;
грамотність;
читабельність;
відсутність спаму і води;
гармонійне використання ключів в тексті (ключ – частина тексту, а не випадково поставлене словосполучення).
- Дуже важливий етап Зовнішня оптимізація, вічні посилання, нарощування посилальної маси сайту, так як 50% успіху залежить саме від цього.
Види просуваючих запитів
Пошукові запити можна розділити на дві великі групи – гео незалежні і гео залежні (орієнтовані і не орієнтовані на певну територію).
Гео залежні запити припускають наявність назва країни, регіону, області, міста в ключовому запиті (наприклад – холодильники Київ, купити холодильник Україна і т.п.). Популярність подібних запитів пов’язана з тим, що користувач пошукової системи хоче отримати максимально релевантний відповідь на свій запит, орієнтуючись не на загальну видачу, а на свій регіон. Тому ключові запити в одному регіоні будуть відмінні від запитів в іншому.
Розкрутка таких запитів, як правило, дешевше через меншу конкурентність ринку. При цьому вона дозволяє цілеспрямовано розкручувати свій бізнес в певній місцевості, без необхідності конкурувати з великими сайтами гігантами, орієнтованими на загальну видачу.
Розкрутка сайту з використанням гео незалежних ключових запитів передбачає загальну пошукову видачу для всієї країни або сегмента мови (україномовного або російськомовного сегмента). Найчастіше такі запити відносяться до некомерційних, хоча можна зустріти і виключення. Справа в тому, що такі запити дуже складно пробити в ТОП (наприклад, за запитом «купити холодильник» пошукова видача запропонує користувачеві десятки мільйонів сторінок, конкурувати з якими непросто).
Потрапити в ТОП по гео незалежним запитам дуже складно через високу конкурентність. Однак розкрутка саме за такими запитами хоч і займе набагато більше часу, але при цьому принесе власникам сайту колосальний прибуток, величезна кількість відвідувачів, зростання популярності ресурсу, підвищення авторитетності, впізнаваності бренду, а також довіру з боку користувачів.