Тому розкрутка тур агентства є важливим кроком на шляху до отримання популярності в колах цільової аудиторії і за її межами, а також потенційних клієнтів.
Зовсім недавно більшість турагентств використовувало рекламу по телевізору, E-mail розсилку для просування послуг. Зараз цього недостатньо. Наші маркетологи допоможуть Вам розкрутити турагентство в Інтернеті за допомогою наступних маркетингових стратегій.
Сфера туризму є однією з найбільш конкурентних ніш.
Технічний аудит
Постійний зв'язок з SEO
Звіти по позиціях
Технічна підтримка 24/7
- Оптимізація в пошукових системах;
Оптимізація в пошукових системах (SEO) є фундаментом у розвитку будь-якого бізнесу в Інтернет середовищі. Справа в тому, що без оптимізації Ви не отримаєте місце в пошукових системах. Ви будете витрачати гроші на утримання і розвиток веб сайту, але не отримувати від цього результату.
Оптимізація складається з двох частин: внутрішня і зовнішня оптимізація.
- Внутрішня оптимізація являє набір дій, спрямованих на створення, налаштування і розвиток контенту в Інтернеті, якість HTML коду, вибір доменів, ключові слова, структуру сайту, швидкість, мобільність і так далі.
- Зовнішня оптимізація являє собою дії, які відбуваються на деяких інших сайтах, щоб краще оптимізувати Ваш власний сайт. Простіше кажучи, це отримання високоякісних зворотних посилань з інших сайтів. Ця діяльність також відома як створення посилань.
- Соціальні мережі;
Соціальні мережі не замінюють ні одну з маркетингових стратегій. Це необхідне доповнення, що дозволяє спілкуватися з клієнтами або потенційними клієнтами іншим тоном і форматом, ніж використовуючи інші маркетингові стратегії. Різні платформи дозволять Вам краще взнати клієнтів, побудувати і зміцнити з ними зв’язок.
- Контекстна реклама;
Контекстна реклама розміщується в певних областях пошукових систем, а також на рекламованому сайті. У деяких випадках оголошення будуть відображатися на сайтах Ваших конкурентів, що володіють високою ефективністю.
Контекстна реклама ефективна тим, що реклама транслюється тільки на сайтах зі схожими темами, тематичних сайтах і пошукових системах (пошук по тематичним темам), тобто направлена безпосередньо на аудиторію.