Позиціонування в Google в більшості випадків цілком достатньо. Але, якщо ви плануєте зайнятися просуванням свого бізнесу, скажімо, в Росії або Китаї, Google не є ідеальною пошуковою системою для використання. На цих величезних ринках фактично домінує інша пошукова система – Яндекс.

Оптимізація сайту в Яндексі принесе вам деякі переваги:

  1. Збільшення трафіку. Трафік вашого сайту буде підвищено;
  2. Збільшення обсягу продажів. Наші копірайтера створять для вас якісний, унікальний і цікавий контент;
  3. Зростання популярності. Збільшення видимості і лояльності клієнтів з ростом популярності вашого бренду;
  4. Збільшення трафіку основної аудиторії. Забезпечення збільшення числа цільових відвідувачів.

Чи є відмінності між Google і Яндекс?

Так, незважаючи на схожість в роботі двох механізмів, існує безліч відмінностей в факторах ранжирування, а також в їх алгоритмах. Тому оптимізація сайту в Яндексі відрізняється від оптимізації в Google.

Фактори ранжирування:

  • Зворотні посилання в Яндексі перестають бути фактором ранжирування, тоді як Google все ще визначає зворотні посилання як один з факторів ранжирування;
  • Сканування і індексація контенту в Яндекс відбувається набагато повільніше, ніж в Google;
  • У всіх пошукових системах якість контенту розглядається як фактор ранжування. Яндекс карає сторінки з неякісним контентом і не індексує їх.

Алгоритми:

  • Яндекс більше цінує якість контенту, ніж Google. Алгоритм Google більшу увагу акцентує на зворотні посилання. Щоб отримати більш високий рейтинг в Яндекс, рекомендується використовувати текстові інструменти Яндекс.Вебмайстер;
  • Використання мета тегів важливо, як для Яндекса, так і для Google;
  • Для просування в Яндекс необхідно створювати довші заголовки, майже до 70 символів, ніж в Google;
  • Структура URL для Google і Яндекс майже однакова;
  • Вік домену для Яндекса дуже важливий. Сайти, яким менше одного року, не можуть високо оцінюватися;
  • Результати пошуку в Яндекс залежать від геолокації. Користувач буде бачити різні результати пошуку, перебуваючи в різних регіонах;
  • Яндекс застосовує показники залученості для ранжирування, хоча Google так само не залишає їх без уваги;
  • Юзабіліті (UX) і веб дизайн відносяться до числа користувацького досвіду, використовуваних Яндексом для ранжирування в рейтингу. Це вимагає досягнення якісного користувальницького досвіду;
  • Яндекс дає превагу російській мові, в той час як Google вважає за краще англійську мову при індексації сторінок.

Розкрутка в Яндекс: що враховує спосіб оптимізації?

Розкрутка в Яндекс займає набагато більше часу, ніж повноцінна кампанія, орієнтована на інші пошукові системи. Багато в чому це залежить від того, що Яндекс відноситься до нових сайтів з великою підозрою. Ось чому більшість ресурсів запускають плідні кампанії в цій пошуковій системі тільки через рік після випуску.

При складанні результатів пошуку Яндекс приділяє велику увагу регіону. Коли хтось вводить запит з географічної орієнтацією (ключове слово, що відноситься до певного регіону, наприклад, «таксі» або «купити iphone») в поле пошуку, дуже ймовірно, що він хоче бачити результати для свого регіону. Для кожного з регіонів у Яндекса є свій алгоритм ранжирування.

Отже, давайте поглянемо, що враховує правильний спосіб оптимізації сайту для ранжирування в Яндексі.

Оптимізація сайту в Яндексі всередині сторінки:

  • Унікальний, цікавий контент, створений для людей;
  • Контент не перевантажений ключовими словами (відсутній СПАМ);
  • Регулярне оновлення контенту;
  • Соціальний обмін;
  • Внутрішнє посилання.

Оптимізація сайту в Яндексі поза сторінки:

  • Нарощування природних посилань на сайт;
  • Створення посилань з якісних сайтів;
  • Використання різних сайтів при нарощуванні зовнішньої посилальної маси.

Поведінка користувача:

  • Поліпшення користувацького досвіду;
  • Поліпшення швидкості роботи сайту;
  • Оптимізація для різних пристроїв;
  • Безпека сайту.

Що важливо уникати при розкручуванні сайту в Яндекс?

  • На одній сторінці не повинно бути розміщено занадто багато ключових слів. Це небезпечніше ніж в Google;
  • Якщо це сайт електронної комерції, то у вас повинні бути сторінки, присвячені доставку, оплату і т. д., щоб поліпшити користувальницький досвід;
  • Не вставляйте невидимий текст;
  • Використовуйте тільки унікальний контент;
  • Уникайте дублювання сторінок;
  • Уникайте порожніх сторінок;
  • Уникайте використання посилань нижнього колонтитула.

Розкрутка в Яндексі вимагає часу, проте результат вас приємно здивує. Уже через місяць після початку просування ви помітите помітні поліпшення в ранжуванні сайту в пошуковій машині Яндекс, отримаєте нових клієнтів і, відповідно, збільшите свій бюджет.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Цена на СЕО оптимизации сайта услуг

Количество страницСрокиЦена
20-40До 15 дней333$
40-70До 19 дней555$
70-130До 24 дней555$
130-200До 29 дней666$

Цена оптимизации интернет-магазина

Количество страницСрокиЦена
До 200До 15 дней400$
200-500До 20 дней400$
500-1000До 30 дней800$
1000-3000До 45 дней1200$
3000-10000До 60 дней2000$
10000+Индивидуально2000$+

Цена раскрутки сайтов 2021

Стоимость раскруткиЦена
Продвижение молодого сайта
от 10000грн.
Продвижение сайта визиткиот 8000грн.
Продвижение интернет магазинаот 13000 грн.
Продвижение сайта услугот 11000 грн.
Продвижение под ключот 40000 грн.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх