Позиціонування в Google в більшості випадків цілком достатньо. Але, якщо ви плануєте зайнятися просуванням свого бізнесу, скажімо, в Росії або Китаї, Google не є ідеальною пошуковою системою для використання. На цих величезних ринках фактично домінує інша пошукова система – Яндекс.

Оптимізація сайту в Яндексі принесе вам деякі переваги:

  1. Збільшення трафіку. Трафік вашого сайту буде підвищено;
  2. Збільшення обсягу продажів. Наші копірайтера створять для вас якісний, унікальний і цікавий контент;
  3. Зростання популярності. Збільшення видимості і лояльності клієнтів з ростом популярності вашого бренду;
  4. Збільшення трафіку основної аудиторії. Забезпечення збільшення числа цільових відвідувачів.

Чи є відмінності між Google і Яндекс?

Так, незважаючи на схожість в роботі двох механізмів, існує безліч відмінностей в факторах ранжирування, а також в їх алгоритмах. Тому оптимізація сайту в Яндексі відрізняється від оптимізації в Google.

Фактори ранжирування:

  • Зворотні посилання в Яндексі перестають бути фактором ранжирування, тоді як Google все ще визначає зворотні посилання як один з факторів ранжирування;
  • Сканування і індексація контенту в Яндекс відбувається набагато повільніше, ніж в Google;
  • У всіх пошукових системах якість контенту розглядається як фактор ранжування. Яндекс карає сторінки з неякісним контентом і не індексує їх.

Алгоритми:

  • Яндекс більше цінує якість контенту, ніж Google. Алгоритм Google більшу увагу акцентує на зворотні посилання. Щоб отримати більш високий рейтинг в Яндекс, рекомендується використовувати текстові інструменти Яндекс.Вебмайстер;
  • Використання мета тегів важливо, як для Яндекса, так і для Google;
  • Для просування в Яндекс необхідно створювати довші заголовки, майже до 70 символів, ніж в Google;
  • Структура URL для Google і Яндекс майже однакова;
  • Вік домену для Яндекса дуже важливий. Сайти, яким менше одного року, не можуть високо оцінюватися;
  • Результати пошуку в Яндекс залежать від геолокації. Користувач буде бачити різні результати пошуку, перебуваючи в різних регіонах;
  • Яндекс застосовує показники залученості для ранжирування, хоча Google так само не залишає їх без уваги;
  • Юзабіліті (UX) і веб дизайн відносяться до числа користувацького досвіду, використовуваних Яндексом для ранжирування в рейтингу. Це вимагає досягнення якісного користувальницького досвіду;
  • Яндекс дає превагу російській мові, в той час як Google вважає за краще англійську мову при індексації сторінок.

Розкрутка в Яндекс: що враховує спосіб оптимізації?

Розкрутка в Яндекс займає набагато більше часу, ніж повноцінна кампанія, орієнтована на інші пошукові системи. Багато в чому це залежить від того, що Яндекс відноситься до нових сайтів з великою підозрою. Ось чому більшість ресурсів запускають плідні кампанії в цій пошуковій системі тільки через рік після випуску.

При складанні результатів пошуку Яндекс приділяє велику увагу регіону. Коли хтось вводить запит з географічної орієнтацією (ключове слово, що відноситься до певного регіону, наприклад, «таксі» або «купити iphone») в поле пошуку, дуже ймовірно, що він хоче бачити результати для свого регіону. Для кожного з регіонів у Яндекса є свій алгоритм ранжирування.

Отже, давайте поглянемо, що враховує правильний спосіб оптимізації сайту для ранжирування в Яндексі.

Оптимізація сайту в Яндексі всередині сторінки:

  • Унікальний, цікавий контент, створений для людей;
  • Контент не перевантажений ключовими словами (відсутній СПАМ);
  • Регулярне оновлення контенту;
  • Соціальний обмін;
  • Внутрішнє посилання.

Оптимізація сайту в Яндексі поза сторінки:

  • Нарощування природних посилань на сайт;
  • Створення посилань з якісних сайтів;
  • Використання різних сайтів при нарощуванні зовнішньої посилальної маси.

Поведінка користувача:

  • Поліпшення користувацького досвіду;
  • Поліпшення швидкості роботи сайту;
  • Оптимізація для різних пристроїв;
  • Безпека сайту.

Що важливо уникати при розкручуванні сайту в Яндекс?

  • На одній сторінці не повинно бути розміщено занадто багато ключових слів. Це небезпечніше ніж в Google;
  • Якщо це сайт електронної комерції, то у вас повинні бути сторінки, присвячені доставку, оплату і т. д., щоб поліпшити користувальницький досвід;
  • Не вставляйте невидимий текст;
  • Використовуйте тільки унікальний контент;
  • Уникайте дублювання сторінок;
  • Уникайте порожніх сторінок;
  • Уникайте використання посилань нижнього колонтитула.

Розкрутка в Яндексі вимагає часу, проте результат вас приємно здивує. Уже через місяць після початку просування ви помітите помітні поліпшення в ранжуванні сайту в пошуковій машині Яндекс, отримаєте нових клієнтів і, відповідно, збільшите свій бюджет.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх