Позиціонування в Google в більшості випадків цілком достатньо. Але, якщо ви плануєте зайнятися просуванням свого бізнесу, скажімо, в Росії або Китаї, Google не є ідеальною пошуковою системою для використання. На цих величезних ринках фактично домінує інша пошукова система – Яндекс.
Оптимізація сайту в Яндексі принесе вам деякі переваги:
- Збільшення трафіку. Трафік вашого сайту буде підвищено;
- Збільшення обсягу продажів. Наші копірайтера створять для вас якісний, унікальний і цікавий контент;
- Зростання популярності. Збільшення видимості і лояльності клієнтів з ростом популярності вашого бренду;
- Збільшення трафіку основної аудиторії. Забезпечення збільшення числа цільових відвідувачів.
Чи є відмінності між Google і Яндекс?
Так, незважаючи на схожість в роботі двох механізмів, існує безліч відмінностей в факторах ранжирування, а також в їх алгоритмах. Тому оптимізація сайту в Яндексі відрізняється від оптимізації в Google.
Фактори ранжирування:
- Зворотні посилання в Яндексі перестають бути фактором ранжирування, тоді як Google все ще визначає зворотні посилання як один з факторів ранжирування;
- Сканування і індексація контенту в Яндекс відбувається набагато повільніше, ніж в Google;
- У всіх пошукових системах якість контенту розглядається як фактор ранжування. Яндекс карає сторінки з неякісним контентом і не індексує їх.
Алгоритми:
- Яндекс більше цінує якість контенту, ніж Google. Алгоритм Google більшу увагу акцентує на зворотні посилання. Щоб отримати більш високий рейтинг в Яндекс, рекомендується використовувати текстові інструменти Яндекс.Вебмайстер;
- Використання мета тегів важливо, як для Яндекса, так і для Google;
- Для просування в Яндекс необхідно створювати довші заголовки, майже до 70 символів, ніж в Google;
- Структура URL для Google і Яндекс майже однакова;
- Вік домену для Яндекса дуже важливий. Сайти, яким менше одного року, не можуть високо оцінюватися;
- Результати пошуку в Яндекс залежать від геолокації. Користувач буде бачити різні результати пошуку, перебуваючи в різних регіонах;
- Яндекс застосовує показники залученості для ранжирування, хоча Google так само не залишає їх без уваги;
- Юзабіліті (UX) і веб дизайн відносяться до числа користувацького досвіду, використовуваних Яндексом для ранжирування в рейтингу. Це вимагає досягнення якісного користувальницького досвіду;
- Яндекс дає превагу російській мові, в той час як Google вважає за краще англійську мову при індексації сторінок.
Розкрутка в Яндекс: що враховує спосіб оптимізації?
Розкрутка в Яндекс займає набагато більше часу, ніж повноцінна кампанія, орієнтована на інші пошукові системи. Багато в чому це залежить від того, що Яндекс відноситься до нових сайтів з великою підозрою. Ось чому більшість ресурсів запускають плідні кампанії в цій пошуковій системі тільки через рік після випуску.
При складанні результатів пошуку Яндекс приділяє велику увагу регіону. Коли хтось вводить запит з географічної орієнтацією (ключове слово, що відноситься до певного регіону, наприклад, «таксі» або «купити iphone») в поле пошуку, дуже ймовірно, що він хоче бачити результати для свого регіону. Для кожного з регіонів у Яндекса є свій алгоритм ранжирування.
Отже, давайте поглянемо, що враховує правильний спосіб оптимізації сайту для ранжирування в Яндексі.
Оптимізація сайту в Яндексі всередині сторінки:
- Унікальний, цікавий контент, створений для людей;
- Контент не перевантажений ключовими словами (відсутній СПАМ);
- Регулярне оновлення контенту;
- Соціальний обмін;
- Внутрішнє посилання.
Оптимізація сайту в Яндексі поза сторінки:
- Нарощування природних посилань на сайт;
- Створення посилань з якісних сайтів;
- Використання різних сайтів при нарощуванні зовнішньої посилальної маси.
Поведінка користувача:
- Поліпшення користувацького досвіду;
- Поліпшення швидкості роботи сайту;
- Оптимізація для різних пристроїв;
- Безпека сайту.
Що важливо уникати при розкручуванні сайту в Яндекс?
- На одній сторінці не повинно бути розміщено занадто багато ключових слів. Це небезпечніше ніж в Google;
- Якщо це сайт електронної комерції, то у вас повинні бути сторінки, присвячені доставку, оплату і т. д., щоб поліпшити користувальницький досвід;
- Не вставляйте невидимий текст;
- Використовуйте тільки унікальний контент;
- Уникайте дублювання сторінок;
- Уникайте порожніх сторінок;
- Уникайте використання посилань нижнього колонтитула.
Розкрутка в Яндексі вимагає часу, проте результат вас приємно здивує. Уже через місяць після початку просування ви помітите помітні поліпшення в ранжуванні сайту в пошуковій машині Яндекс, отримаєте нових клієнтів і, відповідно, збільшите свій бюджет.