SEO аналіз сайту розкрутка – послуга повного аналізу сайту з детальним звітом для подальшого просування в пошукових системах.
Наші фахівці фокусують увагу на важливі показники SEO:
- Технічні фактори SEO, такі, як наявність ключових слів в заголовках, короткий зміст або зображеннях;
- Наявність динамічних URL;
- Загальна кількість зворотних посилань;
- Загальна кількість проіндексованих сторінок;
- Ключові слова і їх частота;
- SEO рекомендації на рівні сторінки і т. Д.
Залежно від галузі, 40% користувачів пошукових систем натискають на верхній результат пошуку. Це дає нам мотивацію розробляти стратегії розкрутки сайту відповідно до останніх правилами SEO і конкурувати з сайтами конкурентів.
В аналізі нам допомагають такі програми як:
Ahrefs, serpstat, similarweb, screamingfrog — наш досвід!
Аналіз ключових слів є основою для оптимізації всього контенту. Це включає в себе текст, структурування і пошук слів і синонімів. Для цього ми використовуємо спеціалізовані інструменти. Аналіз ключових слів можна використовувати більш ніж один раз. Це допомагає зрозуміти цільову групу, а також може бути використано пізніше в рекламних текстах для відповідної компанії – звичайно, в автономному режимі.
Результатом є список ключових слів (семантичне ядро).
На наступному етапі ми визначаємо близько 5-10 ключових слів, за якими ми вирівнюємо окремі сторінки. Ці ключові слова складаються з висококонкурентних ключових слів і низько конкурентних ключових слів.
Висококонкурентні ключові слова – це ті, які генерують великий обсяг пошуку (часто використовуваний в якості пошукового запиту). Ключові слова ніші мають середній обсяг пошуку, але рідко використовуються конкурентами – саме тут ми бачимо найбільші можливості для оптимізації SEO.
Для наших клієнтів ми складаємо чіткі деталізовані документи, в яких перераховані всі ключові слова, включаючи обсяги пошуку та конкурентоспроможність, і додаємо до нашого висновку, чому важливо – чи зайве – використовувати певні пошукові терміни.
Крім того, ми завжди призначаємо так звані повноваження сторінки відповідним ключовим словом.
Ми дізнаємося релевантні ключові слова і поведінку пошуку цільової групи, ми проводимо внутрішню оптимізацію. Це включає в себе інтеграцію найбільш важливих ключових слів в контент.
Працюючи з нами ви отримуєте
На першому етапі ми перевіряємо наступне вміст:
- Мета опису
- заголовки сторінок
- Заголовки (H1 / H2)
- Підписи до зображень
- URL-адреси
- Навігація
- Заклик до дій
- природність тексту
- Посилання в змісті і т. Д.
Для окремих пунктів ми визначаємо наступні рекомендації щодо оптимізації:
- URL: чим ближче доменне ім’я до ключового слова, тим вище рейтинг Вашої цільової сторінки. Ви отримаєте конкретні пропозиції щодо поліпшення.
- Тема сторінок: наприклад, показ ключового слова у верхній частині заголовка сторінки матиме більший вплив на ранжирування результатів пошуку. Ви отримаєте рекомендації про те, як вони можуть виглядати.
- Мета опису: вони не грають головну роль для пошукової системи, але вони є відмінним маркетинговим інструментом для швидкого залучення відвідувачів на Ваш сайт. Ми створимо рекомендації, які допоможуть залучити відвідувачів.
- Природність тексту: використання синонімів для ключових слів допомагає поліпшити ранжування, але природність тексту повинна бути збережена. Ми надамо Вам конкретні синоніми, отримані з аналізу ключових слів.
- Підписи до зображень: ALT атрибути з відповідними ключовими словами покращують Ваш рейтинг. Тут ми даємо Вам найбільш підходящі рекомендації для підписів до фотографій.
- Навігація: ми аналізуємо зручність переміщення відвідувачів на Ваш сайт і всередині нього і даємо Вам конкретні рекомендації до дії.
- Посилання в змісті: Google часто оцінює тільки перше посилання в HTML-коді – тому необхідно звернути на це особливу увагу. Ми покажемо Вам, які посилання є найбільш ефективними.
Також ми завжди даємо технічні рекомендації по оптимізації, наприклад, по закликам до дій або структурі сторінки.
Аналіз зовнішньої оптимізації сайту
Важливе місце в SEO аналізі займає аналіз зовнішньої оптимізації сайту: перевірка вихідних і вхідних посилань на предмет якості.
Оптимізація факторів ранжирування поза сайтом включає в себе поліпшення пошуковою системою і сприйняттям користувачем популярності, релевантності, достовірності і авторитету сайту. Це досягається за допомогою інших авторитетних місць в Інтернеті (сторінок, сайтів, людей і т. Д.), Які посилаються на ваш сайт або рекламують його, і ефективно «гарантують» якість Вашого контенту.
У роботі нам допомагають найкращі сайти: aherfs.com і majestic.com.
Наші цілі:
- Відмінна робота сайту
- Висока позиція в пошуковій системі
- Високий рівень відвідуваності та отримання цільових клієнтів