SEO оптимізація Joomla 2.5 являє собою набір методів і різних стратегій, спрямованих на просування сайту до вершини результатів пошуку по певних запитах користувачів. Простота використання Joomla 2.5 спрощує настройку сайтів, а його масштабованість робить його чудовою платформою для складних сайтів, які отримують багато трафіку.

Що таке Joomla?

Joomla – одна з найпопулярніших в світі безкоштовних систем управління контентом (CMS), що дозволяє легко створювати і управляти динамічним сайтом. Має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для управління всіма функціями і можливостями цієї потужної CMS. Крім того, існують сотні безкоштовних розширень, написаних для Joomla, які дозволяють розширювати функціональні можливості Joomla і налаштовувати для своїх власних цілей.

Загальна SEO оптимізація Joomla 2.5

До версії Joomla 2.5 налаштовувати належну продуктивність SEO в Joomla було катастрофою. Тоді розробники вирішили поліпшити цей аспект, і починаючи з версії 2.5 більшість кошмарів пішли в минуле.

Якщо SEO має значення для вас, прийшов час додати належні компоненти Joomla для підтримки профілю SEO та оптимізувати код і структуру сайту для збільшення трафіку.

За замовчуванням в Joomla кілька основних функцій для SEO:

  • Автоматичне створення семантичних URL адрес;
  • Включення / відключення суфіксів URL адрес;
  • Включення перезапису URL адрес, оптимізованих для SEO;
  • Налаштування мета тегів (опис, ключові слова);
  • Мета теги для конкретної сторінки.

Це все основні функції SEO, пропоновані CMS (система управління контентом) Joomla. Якщо ви хочете піти далі, будьте готові зробити безліч налаштувань коду або вибрати який-небудь компонент SEO для Joomla 2.5 для правильної оптимізації, уникаючи гірших помилок SEO.

SEO для Joomla 2.5: контрольний список дій

Якщо ви хочете отримати високий рейтинг в Google від SEO для Joomla 2.5, зверніться до наших досвідчених фахівців. Контрольний список дій, представлений нижче, розповість вам, яку роботу необхідно зробити, щоб досягти бажаних результатів.

  1. Дослідження ключових слів і SEO копірайтинг

SEO оптимізація Joomla 2.5 не може в повній мірі допомогти вашому сайту піднятися в рейтингу, якщо не проведена SEO оптимізація контенту.

SEO копірайтер ретельно досліджує нішу вашого бізнесу і його конкурентів, щоб визначити відповідні ключові слова для включення їх в контент.

Точно адаптований до постійно мінливих алгоритмів пошукових систем контент, його актуальність і читабельність – запорука успіху на шляху до поставлених SEO цілям.

  1. H1-H6 заголовки

Структурований H1-H6 заголовками текст сторінок не тільки принесе зручності для читачів, але також допоможе Google знаходити структуру та ієрархію на ваших сторінках.

  1. Структура URL

Перш ніж наповнювати сайт, необхідно визначитися з SEO структурою і URL для сайту. Перш за все це полегшить створення і реструктурування сайту, а також дозволить пошуковим системам і відвідувачам легше зрозуміти структуру сайту.

  1. Внутрішня структура посилань

Внутрішні посилання – це практика створення посилань в одному домені, що дозволить створити ієрархію між сторінками, а пошуковій системі Google визначити, які сторінки на сайті важливіше.

  1. Налаштування URL в Joomla 2.5

Особливе значення приймає створення легко зрозумілих URL. На Joomla платформі дуже важливо визначити базову конфігурацію для їх створення.

При неправильному налаштуванні Joomla генерує URL адреси, які важко зрозуміти, як в наступному прикладі:

Звичайно, це абсолютно безглуздо як для користувачів, так і для пошукових систем, і URL повинен бути представлений як щось більш читається, наприклад,

  1. Метадані: заголовок сторінки

Простір назв визначає, як ваша сторінка виглядає в пошуковій видачі Google, що робить цей параметр дуже важливим для SEO.

Метадані призначені для передачі інформації безпосередньо пошуковим системам. Коли ми говоримо про метаданих для SEO, ми в основному говоримо про заголовку сторінки і мета описі.

Деякі можуть сказати, що є також мета ключові слова, але вони більше не використовуються пошуковими системами. Ви можете залишити це поле порожнім, хоча воно все ще є частиною Joomla.

  1. Метадані: мета опис

Мета опис, якщо воно налаштоване правильно, використовується пошуковими системами як фрагмент, знайдений на сторінках пошукової системи, для опису результатів пошуку.

Насправді, мета опис НЕ використовується в якості фактора ранжування, що іноді змушує людей думати, що це не важливо з точки зору SEO. Однак їх вплив на рейтинг кліків може бути величезним. Подібно заголовку сторінки, привабливі мета опису дуже важливі і змушують людей натискати на посилання на ваш сайт.

  1. Оптимізувати якірний текст

Оптимізація вашого якірного тексту (слова, які складають посилання на сайт) надзвичайно важлива, особливо для ваших власних внутрішніх URL адрес. Це забезпечує сенс і контекст для URL, на який ви вказуєте.

  1. Оптимізувати зображення SEO

Google не може «бачити» зображення, але може читати їх властивості та використовувати їх для визначення рейтингу сторінок із зображеннями.

  1. URL www / non-www

Якщо ваш сайт Joomla доступний як з префіксом www, так і без нього, ви можете зіткнутися з дублюванням контенту.

  1. Проблеми з дублюванням контенту

Наприклад, проблема з www або без www. Будь дубльований контент на вашому сайті може бути небезпечний для вашого рейтингу в пошукових системах.

  1. 301 редирект

Потрібно визначити, які у вас старі URL адреси, і перенаправити їх на нові. Технічно це має бути зроблено за допомогою так званого 301 редирект. Таке перенаправлення супроводжується кодом з постійним переміщенням (301). Це дозволяє Google і інших пошукових систем знати, що стара посилання більше не повинна використовуватися, а також інформує їх про новий URL.

  1. Уникнення помилок 404

Дуже важливо уникати помилок 404, особливо якщо вони виникають через неправильну настройки сайту. Це ознака поганого дизайну сайту, який може «відлякати» як користувачів, так і Google.

  1. Google Search Console

Як тільки сайт опублікований, його необхідно зареєструвати в Google Search Console.

  1. Txt + мета тег

Мета тег robots і файл robots.txt – два різних і незалежних механізмів для передачі інформації роботам пошукових систем. Вони дозволяють вказувати, які частини вашого сайту повинні бути проіндексовані пошуковими системами, а які ні. Обидва дуже потужні, але також повинні використовуватися з обережністю, так як невеликі помилки можуть мати серйозні наслідки!

  1. Мікро дані і структуровані дані

Мікро дані допомагають додатково структурувати ваш HTML, налаштовуючи теми з властивостями в вашому HTML коді (вони не впливають на візуальне відображення). Якщо ви використовуєте їх належним чином, ви можете бути винагороджені Google, – вона любить структуровані дані, так як це дозволяє легше зрозуміти ваш контент.

  1. SEO аудит

Дозволить визначити правильність проведення всіх ступенів SEO для Joomla 2.5, виявити проблеми та сформувати завдання на майбутню оптимізацію сайту для пошукових систем і користувачів.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх