Інтернет-магазини більше інших ресурсів залежать від показників трафіку і конверсії, що впливають на продажу товарів. Неважливо – маленький або великий онлайн магазин, він все одно потребує грамотного маркетинговому підході для успішних продажів і отримання прибутку. Фахівці в області SEO, які працюють в нашій студії, допоможуть вашому інтернет-магазину домогтися успіху – залучити відвідувачів на сайт і перетворити їх в покупців.

Що необхідно в СЕО інтернет магазину в 2019 році?

  1. Хороша мобільна версія, або мобільна версія сайту.
  2. Правильна структура сайту і сторінок.
  3. Продумані ЧПУ фільтри для зручності вибору товару.
  4. Швидкість завантаження комп’ютерної та мобільних версій.
  5. Валідація та виправлення помилок коду.
  6. Унікальність контенту, фото, текст на мінімально 60% всього сайту.
  7. Постійний приріст нових товарів, сторінок, семантики.
  8. Постійне збільшення посилальної маси.
  9. Жорстка кластеризация семантики.

При виконанні цих пунктів результат по сайту буде в 99% випадків.

Кластеризація google розкрутка

Що таке SEO інтернет магазину і для чого воно потрібне

 

Місце «під сонцем», а точніше в ТОП пошукових систем – бажана мета для будь-якого комерційного бізнесу в мережі. Саме на ті сайти, які знаходяться в ТОП 3-5-10-20, найчастіше заходять користувачі. Щоб продати, необхідно залучити покупця саме на ваш сайт, а це вже в свою чергу завдання SEO фахівця.

Позиція у видачі за запитом залежить від якісно проведеної пошукової оптимізації ресурсу. Мета СЕО – підвищення трафіку цільового типу на певні сторінки саме з пошукових систем. Чим більше цільової аудиторії потрапить в ваш інтернет-магазин, тим більше буде продажів. Без оптимізації торгова площадка не зможе конкурувати з тими сайтами, над якими попрацював SEO специалист, а значить, не буде відвідувачів, покупців і продажів.

Переваги SEO інтернет магазинів

  1. Підвищення лояльності потенційних клієнтів – в той час як відкритої рекламі більшість людей довіряють не надто охоче, то ранжування пошукових систем і рейтинг органічної видачі сприймається як саме собою зрозуміле (мало хто заходить далі 2 сторінки видачі в пошуках потрібного товару);
  2. Регулярне поліпшення показників успішності сайту – постійна робота над поліпшенням і удосконаленням наявних позицій для досягнення високих результатів допомагає прийти не тільки до гарної віддачі, але також сприяє підвищенню впізнаваності бренду, лояльності клієнтів, відсотки конверсій і інших показників успіху;
  3. Відмінний результат навіть для малого бізнесу – SEO можна порівняти з медійною рекламою, яка зараз стоїть дуже дорого, але при цьому не завжди ефективна. Пошукова оптимізація дозволяє цілеспрямовано розкручувати основні позиції ресурсу, володіючи при цьому максимальною ефективністю для онлайн магазину;
  4. Стабільність результату – при правильно впровадженої маркетингової стратегії, після досягнення високих позицій, сайт буде протягом довгого часу залучати клієнтів і продавати товари. При цьому висока якість цільової аудиторії буде досягатися завдяки правильно складеного контенту на основі релевантних пошукових запитів.

Комплексне SEO для інтернет-магазину

пошукової аудит

Перед просуванням необхідно проаналізувати ресурс на предмет його відповідності актуальним вимогам пошукових систем, наявності технічних помилок, якості контенту та інших факторів, здатних негативно вплинути на подальшу індексацію і ранжування. На основі даного аудиту буде складатися подальший план дій, індивідуальний для кожного проекту.

Перевірка юзабіліті

Щоб зачепити і утримати відвідувача, а в подальшому стимулювати його на здійснення покупки, інтерфейс і функціонал ресурсу повинен бути зрозумілим, зручним і структурованим. Аналіз юзабіліті допоможе з’ясувати, наскільки сайт орієнтований на клієнта і чи потрібні доопрацювання дизайну, верстки, структури та інших параметрів.

Формування семантичного ядра

Без ключових слів (тобто пошукових запитів) просунути інтернет-магазин практично нереально (особливо при високій конкурентності). Фахівцями проводиться аналіз найбільш частих запитів, пов’язаних з тематичної нішею замовника, вибираються найбільш релевантні з них, після чого розподіляються по посадковим сторінкам. Саме від якісно впровадженої семантики буде залежати успішність проекту.

Внутрішня оптимізація

На даному етапі сайт «підганяється» під всі вимоги, висунуті алгоритмами пошукових систем. Проводиться робота зі структурою, контентом, усуваються помилки, проводиться перелинковка сторінок, складається карта і ін. Від того наскільки якісно буде проведена внутрішня оптимізація буде залежати ранжування в результаті індексації.

зовнішня оптимізація

Робота з посилальною масою дуже важлива для формування авторитету сайту. Для цього поступово розміщуються зворотні посилання на сторонніх платформах зі схожою тематикою, здійснюється реєстрація в каталогах, проводиться робота з репутацією і ін.

Працюючи з нами ви отримуєте

Індивідуальний підхід
Індивідуальний підхід
Фінансовий звіт
Фінансовий звіт
Гарантія просування
Гарантія просування
Підписання договору
Підписання договору

Радимо до прочитання корисні статті:

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх