Search Engine Optimization (SEO) в 2019 році

Це технічний, аналітичний і творчий процес, спрямований на збільшення позиції сайту в пошукових системах.

Високий рейтинг в Google дуже цінний в рекламному просторі світу, саме тому SEO оптимізація Google – найкраще рішення на шляху до розширення охоплення клієнтів і до збільшення доходу вашого бізнесу!

Мета пошукової оптимізації полягає в тому, щоб пошукові роботи знаходили ваш сайт і визначали його як релевантний, тобто виводили в верхні рядки результатів пошуку.

Оптимізація сайту під Google не є разовим процесом і вимагає технічного обслуговування, налаштування та постійного тестування, і моніторингу.

Стратегія пошукової оптимізації об’єктивно представлена ​​широким чотириступінчатим процесом:

  • Бізнес аналіз цільового ринку;
  • Аналіз сайту. Аналіз мета тегів, ключових слів, тексту, а також статичний аналіз коду для визначення, як добре ви позиціоновані для пошукових систем;
  • Конкурентний аналіз. Дослідження ключових термінів та складання рейтингу конкурентних веб сайтів для визначення надійної стратегії позиціонування в пошуку;
  • Початкова кластеризация ключових слів. Розробка пріоритетних пошукових термінів, пов’язаних з вашої клієнтською базою і сегментом ринку;
  • Дослідження і створення ключових термінів;
  • Аналіз ключових слів. З кластера ключових слів необхідно визначити цільовий список ключових слів і фраз, розподіливши їх по пріоритетності;
  • Оцінка базового рейтингу. Регулярне відстеження рейтингу сторінок, на яких розміщені ключові слова і фрази, дозволить побачити поліпшення в трафіку сайту, а також розробити подальшу стратегію оптимізації і просування сайту;
  • Цілі і завдання. Чітко визначте свої цілі заздалегідь, щоб виміряти рентабельність інвестицій від будь-яких реалізуються тактик;
  • Оптимізація сайту під Google і подача контенту;
  • Створення заголовків сторінок. Заголовки на основі ключових слів допомагають встановити тему і напрям для ваших ключових слів;
  • Створення мета тегів. Мета теги опису можуть впливати на переходи по посиланнях, але не використовуються безпосередньо для рейтингу. (Google більше не використовує тег ключових слів);
  • Перевірка robots.txt на наявність помилок і їх оптимізація. Це директиви, які дозволяють контролювати, як пошукові системи сканують і індексують контент вашого сайту. Вони є сигналами рівня сторінки і можуть бути реалізовані в мета тезі або в заголовку HTTP;
  • Ліквідація дублікатів заголовків і мета опису. Наявність дублікатів може зробити негативний вплив на рейтинг сайту в Google;
  • Виправлення непрацюючих посилань. Вони можуть негативно вплинути на призначений для користувача досвід і, можливо, рейтинг;
  • Оптимізація швидкості сайту. Швидкість сторінки безпосередньо впливає як на трафік, так і на конверсію. Низька швидкість сторінки формує поганий користувальницький досвід, тому Google надає значення швидкості сторінки як фактору ранжирування;
  • Контент маркетинг. Це тактика створення і поширення унікального, релевантного і узгодженого контенту з метою залучення та утримання чітко призначеної аудиторії – і, врешті-решт, для стимулювання прибуткових дій клієнтів;
  • Оптимізація зображень. Основна причина, по якій так важливо оптимізувати зображення, полягає в тому, що 90% більшості сайтів залежать від графіки і, отже, в мережі існує безліч файлів зображень. Якщо залишити ці зображення незжатими і в неправильному форматі, це може значно уповільнити час завантаження вашої сторінки;
  • Розміщення стратегічних пошукових фраз на сторінках. Інтеграція зібраних ключових слів в вихідний код вашого сайту і існуючий контент на зазначених сторінках;
  • Розробка нових карт сайту для Google. Карти дозволять пошуковим системам коректно індексувати ваш сайт;
  • Додавання сайту в каталоги. Професійні маркетологи не уявляють URL адреси основним пошуковим системам, але це можливо. Найкращим способом є повернення посилань на сайт природним шляхом. За посиланнями сайт індексується пошуковими системами. Проте необхідно відправити URL в каталоги, щоб ваші сторінки швидше індексувалися;
  • Безперервне тестування і вимір;
  • Перевіряє та виміряє. Аналіз рейтингу пошукових систем та веб трафіку необхідний, щоб визначити ефективність реалізованих тактик, включаючи оцінку ефективності окремих ключових слів. Результати змін будуть представлені в будь-якому зручному для вас вигляді;
  • Технічне обслуговування. Регулярне додавання і модифікація ключових слів і контенту на сайт необхідні для постійного поліпшення рейтингу в пошукових системах.

SEO оптимізація Google – це довгостроковий, безперервний процес. Щоб з’явитися в пошукових системах, коли люди шукають інформацію або продукти, які ви надаєте, ви повинні докласти певних зусиль. Це забезпечить постійну цінність вашого веб сайту і підвищить авторитет в Інтернеті.

Який би маршрут ви не вибрали, важливо, щоб ви вирішили зробити його пріоритетним і спостерігали за прогресом.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх