SEO пошукова оптимізація (Search Engine Optimization) – набір заходів щодо поліпшення позиції вашого сайту в результатах пошуку по попередньо вибраних запитах.

SEO пошукова оптимізація зародилася з появою популярних пошукових систем Google, Yandex, Rambler і розробила процес поліпшення їх алгоритмів. Це розвиток має стійку тенденцію від чорних методів SEO спаму до органічної оптимізації, яка «приємна» для користувачів і пошукових систем.

Ми використовуємо комплексний підхід до SEO пошукової оптимізації. Внаслідок цього сайти, з якими ми працюємо, не тільки з’являються на верхніх позиціях в окремих запитах, але і їх власники є постійним джерелом клієнтів.

Наша робота в SEO проектах повністю автоматизована!

З 2012 року ми надаємо послуги з просування і оптимізації в пошукових системах Google, Yandex і Rambler. За цей час ми набули досвіду, успішно застосовується в проектах різної складності. Нашими клієнтами були власники молодих сайтів, проектів або великих інтернет магазинів. Ми завжди раді новим цікавим проектам, де необхідні індивідуальний підхід і оригінальні рішення в SEO.

У нас ви можете замовити пошукову оптимізацію з вигідними прозорими умовами:

  • Офіційний договір
  • прозорість ціноутворення
  • цілодобова зв’язок
  • Можливість отримати консультацію
  • Мінімальні терміни виконання проекту
  • Гарантія

Нижче ви можете знайти короткий огляд того, що включає в себе SEO пошукова оптимізація.

Порядок оптимізації сайту: 7 основних кроків

  1. Вибір запитів для просування (семантичне ядро)

У всіх сферах бізнесу, на сайті або за вказаними пріоритетними напрямами мільйонів запитів, введених користувачами пошукових систем, ми вибираємо тільки ті запити, які приведуть на ваш сайт потенційних клієнтів.

При відборі запитів ми враховуємо такі фактори:

  • зміст сайту
  • Специфіка вашого бізнесу
  • Вік і інші показники ресурсу
  • Рекламний бюджет
  • Співвідношення вартості запиту на просування до кількості залучених відвідувачів
  1. Вибір ключових сторінок для просування

Зібрані запити ми об’єднуємо в логічні групи, під кожну з яких вибирають існуючі або створюють нові сторінки на вашому сайті. Запити повинні бути узгоджені з власником сайту, після чого наші фахівці готові написати технічні специфікації для SEO пошукова оптимізація.

  1. Оптимізація сторінок під ключові запити

Оптимізація сторінок під ключові запити грає важливу роль у всіх аспектах маркетингу в інтернеті: від тематичної стратегії до побудови посилань, від того, як ви группируете ключові слова в своїх групах оголошень AdWords, до того, як організований контент вашого сайту, тобто інформаційна архітектура.

Переваги оптимізації сторінок під ключові запити:

  • Залучення кваліфікованого трафіку на сайт. Щоб привабити відвідувачів на сайт, необхідно оптимізувати сторінки під ключові слова, використовувані в пошуку.
  • Вимірювання потенційного трафіку. Аналіз популярності ключових слів допомагає визначити розмір потенційного ринку.
  • Створення ефективного контенту. Включивши оптимізовані ключові слова в контент свого сайту, ви зможете миттєво зв’язатися з потенційними клієнтами та задовольнити їхні потреби.
  • Розуміння поведінки користувача. Аналізуючи слова, які використовують ваші клієнти в пошуку, ви отримуєте уявлення про їхні потреби і способи їх обслуговування.

Оптимізація сторінок під ключі торкається кожного аспекту SEO маркетингу:

  • тег заголовка
  • посилання
  • зміст
  • зображення
  • Мета опис
  • URL
  • структура сайту
  1. Технічний аудит

Технічний SEO аудит відкриває шляхи для поліпшення вашої SEO кампанії.

Мета полягає в тому, щоб виявити слабкі місця у вашій кампанії, які знижують ефективність роботи.

Цей процес принесе список компонентів сайту, які необхідно виправити.

3 ключові чинники технічного аудиту:

  • Внутрішні чинники, такі як хостинг і індексація
  • Зовнішні чинники, такі як контент, ключові слова і метадані
  • Якість внутрішніх і зовнішніх посилань
  1. Поліпшення користувацького досвіду (юзабіліті)

Юзабіліті сайту означає простоту, актуальність, узгодженість і доступність сайту для користувача.

7 ключових факторів якості юзабіліті:

  • Час завантаження сторінки
  • Узгодженість в дизайні сторінок
  • Оптимізація для мобільних пристроїв
  • зручна навігація
  • Використання заголовків і підзаголовків
  • Виділення ключових функцій в окремому розділі
  • Використання зображень
  1. Відстеження і коректування помилок сайту

Оптимізатори постійно відстежують і покращують внутрішню структуру сайту в зв’язку з наступними факторами:

  • Постійна зміна алгоритмів пошукових систем
  • Постійна конкуренція за ТОП позиції

SEO пошукова оптимізація – процес, який вимагає значного рівня професіоналізму і досвіду.

Ми завжди раді допомогти розвитку вашого бізнесу в Інтернет середовищі.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх