Яндекс є найбільшою пошуковою системою російськомовного інтернету, і SEO просування в Яндекс є пріоритетним завданням для компаній і підприємців, які хочуть просунути свою продукцію або послуги в Росії, Україні, Білорусії та інших країнах, де Яндекс має значну частку ринку.
На Яндекс припадає 40-60% трафіку пошукових систем цих країн. Це спонукає нас звернути увагу на SEO просування в Яндекс, оскільки це дозволить просунути бізнес в більшій частині Рунета.
Які чинники ранжирування в Яндекс?
Вплив посилань на рейтинг в Яндексі втратило своє колишнє значення. Основними факторами, що впливають на положення сайту в результатах пошуку Яндекса, є:
- Технічна оптимізація – сайт повинен відповідати загальним вимогам Яндекса, робот пошукової системи повинен отримати доступ до сторінки, щоб сканувати її і зрозуміти зміст.
- Зміст – повнота відповіді на запит має істотне значення. Пріоритет віддається сайтам, які можуть відповідати на якомога більшу кількість запитів в своїй конкретній галузі.
- Регіон сайту – іноді користувач хоче бачити сайти по своєму місцю розташування. Для таких запитів Яндекс зазвичай вважає за краще сайти компаній з того ж місця розташування, де знаходиться користувач.
- Фактори комерційного ранжирування – серед сайтів, які можуть однаково добре відповідати на запит, Яндекс намагається знайти найбільш надійного. До факторів, що впливає на довіру до сайту належать: детальна інформація про компанію, ціни, умови обслуговування (способи оплати, доставка, політика повернення), відгуки клієнтів або партнерів і т. Д.
- Поведінкові фактори – дії користувачів на вашому сайті; чи може він знайти те, що він шукає, або повертається на сторінку результатів пошукової системи. Останні кілька років Яндекс враховує ці фактори при оцінці якості сайтів.
Сайт, який ранжируется в Google, швидше за все ранжируватиметься і в Яндексі. Однак окремі фактори пошукової оптимізації Яндекса можуть серйозно вплинути на ваш рейтинг або збити вас з пантелику.
Сьогоднішній підхід до SEO в Яндексі можна визначити, як фундаментальний, технічний і довгостроковий. Час досягнення результатів часто довше, ніж в Google. Однак при правильному плануванні і виконанні SEO просування в Яндекс дає сприятливі результати.
Переваги просування в Яндекс:
- Простий у використанні;
- Конкуренція нижче в звичайному і платному пошуках;
- Нескладні алгоритми, які легше оптимізувати;
- Платний пошук дешевше за клік;
- Займаючи місце в рейтингу Яндекса, ваш сайт також входить в інший досить популярний російський пошуковик – mail.ru;
- Яндекс краще Google по індексації сайтів російською мовою;
- Якщо ваш сайт отримав штраф, ви завжди можете звернутися в службу Яндекс і отримати швидку відповідь.
SEO просування в Яндекс включає наступні дії:
- Аналіз ринку і конкурентів
- Аналіз ключових термінів
- SEO просування в Яндекс
- Реклама через Яндекс. директ
- Моніторинг і звітність
Процес просування починається з перевірки сайту або проведення всебічного аналізу. На цьому етапі будуть визначені ключові слова та фрази, що просувається бізнесу, які потенційні клієнти вводять в пошук Яндекса, і будуть визначені елементи, що перешкоджають просуванню сайту в верхню частину результатів пошуку. Залежно від розміру сайту і конкурентоспроможності бізнесу процес аудиту може зайняти до місяця.
Наступний базовий етап SEO просування в Яндекс складається з оптимізації кодів і текстів, без якої неможливе ефективне просування сайтів в Яндекс. Велика частина такої роботи по оптимізації виконується програмістом і копірайтером і займає 1-4 тижні.
Після перевірки і виправлення проводиться фактична розкрутка: розміщення рекламних елементів і статей з посиланнями на ваш сайт на популярних ресурсах для того, щоб зробити сайт добре видимим в мережі.
Моніторинг буде проводитися для перевірки результатів, орієнтуючись на рейтинг сайту в результатах пошуку по запитаним ключовим фразам. SEO – це циклічний процес. Систематично кожен етап буде відтворюватися в тому ж порядку. Таким чином, ми можемо своєчасно реагувати на стабільне модифікування в алгоритмах Яндекса, виправляючи помилки в текстах і програмному коді вашого сайту, і впроваджуючи нові технології, рекомендовані провідними гравцями в Інтернеті, такими як пошукові системи і соціальні мережі.
За наведеними вище даними, Яндекс хоча і дуже схожий на Google, але є окремий мікрокосм зі своєю власною екосистемою. Опинившись всередині нього, необхідно грати за його правилами. Дотримуючись всіх його особливостей, ваша SEO кампанія для Яндекса буде успішна.