SEO в Google (пошукова оптимізація) – це всі види діяльності всередині і за межами сайту, які спрямовані на поліпшення позицій в пошукових системах по конкретних ключових слів і фраз. Краще становище означає більшу кількість потенційних клієнтів, що, в свою чергу, примножує доходи компанії.

Непрямим фактором у правильній пошукової оптимізації є створення позитивного іміджу бренду (продукту) в уяві споживачів, цільової групи.

Які дії ми робимо в рамках SEO в Google?

Дії, що виконуються до процесу оптимізації:

  • SEO аудит сайту
  • Дослідження потенціалу та пошук ключових слів
  • аналіз конкуренції
  • Тестування швидкості завантаження сайту
  • Аналіз вхідних посилань

Оптимізація сайту

  • Оптимізація коду сайту
  • Оптимізація тегів заголовків, мета тегів, alt
  • оптимізація контенту
  • Оптимізація швидкості завантаження
  • усунення помилок
  • Установка SSL сертифікату
  • Розширення контенту на сайті
  • графічна оптимізація
  • Створення карти сайту та ін.

Створення посилань – придбання посилань

Цей етап полягає в отриманні цінних посилань на просувний сайт.

Зміни в пошуковій системі Google

Пошукова система Google постійно оновлює свої алгоритми, намагаючись надати своїм користувачам сайти, які найбільш точно відповідають на їхні запити. В даний час кожен сайт аналізується роботами Google на предмет наявності більше 200 чинників, що безпосередньо впливають на положення сайту в пошуковій системі. Тому незначні зміни положення, які сталися під час виконання SEO в Google, є природним явищем.

На додаток до аналізу змін в алгоритмах пошукових систем, ми також аналізуємо сайти конкурентів і їх діяльність по просуванню. Кожен з наших SEO фахівців щодня аналізує стан кожного сайту, що дозволяє набагато швидше реагувати в разі зміни алгоритмів.

Чому варто замовити SEO в Google?

Перша сторінка результатів пошуку об’єднує близько 90% трафіку користувачів, які задають питання в пошуку Google. Попадання в ТОП10 результатів може принести багато переваг не тільки в формі відвідуваності сайту, але і в збільшенні продажів і впізнанності бренду. Тому переваг SEO в Google досить багато. Проте що змушує користувача відвідати ваш сайт?

Є кілька факторів, що впливають на кількість людей, які відвідують ваш сайт. Одним з найбільш важливих є положення сторінки для конкретного запиту, введеного користувачем. Другим фактором є сам запит, який був введений в пошукову систему. Кількість щомісячних запитів варіюється в залежності від фрази. Ви можете не тільки перевірити статистику, за ключовими словами, а й порівняти і вибрати ті вирази, які мають найбільший потенціал по відношенню до вашого сайту.

Правильно підібрані ключові слова, розташовані на високих позиціях, є ключем до успіху. Досвідчений SEO фахівець підбере для вас найбільш підходящі ключові фрази і подбає про ваш сайт в період всього процесу просування.

Підбір ключових слів для SEO в Google

Ключові слова є невід’ємним елементом просування. Правильне відповідність виразів дозволить нам оптимізувати ваш сайт і контент відповідним чином, тим самим збільшуючи видимість вашого сайту в Інтернеті. Більш висока видимість означає більше трафіку і, отже, потенційно більше майбутніх клієнтів.

Вибір слів для SEO в Google повинен починатися з аналізу сторінки і пропозиції, що міститься на ній. На цій основі готуватися початковий список фраз. Наступний крок, який необхідно виконати, це перевірити, які вислови введені в пошукову систему цільовими користувачами. Третій, не менш значущий крок – це аналіз сайтів конкурентів. Четвертий спосіб знайти цінні фрази – проаналізувати дані, доступні в інструменті добору ключових слів, такому як Google Keyword Planner. Грунтуючись на цих чотирьох кроках, ми можемо отримати список виразів, гідних SEO в Google вашого сайту.

Професійне SEO в Google і успіх вашого сайту

Конкурентоспроможність практично у всіх галузях знаходиться на дуже високому рівні. Тому пробитися через всі конкуруючі сайти з подібною пропозицією може бути не так просто. Якщо ваш сайт не видно в мережі, ви не зможете залучити нових клієнтів на сайт. Відсутність нових клієнтів пов’язано з відсутністю прибутку, що заважає подальшому розвитку компанії. SEO в Google може запобігти такій ситуації, збільшивши трафік сайту і, як наслідок, продажу.

SEO в Google – це тривалий процес, який потребує часу. Проте це канал для залучення нових клієнтів. Щодня мільйони користувачів використовують пошук Google. Отримавши високі позиції в Google за ключовими фразами, відповідним вашої пропозиції, ви отримаєте більше клієнтів і ефективно створите імідж вашого бренду в мережі.

SEO в Google також є ефективним способом створення іміджу експерта у вашій галузі. Пам’ятайте, що клієнти цінують професійний підхід до теми. Створюючи імідж бренду, ви також зміцнюєте довіру і обізнаність потенційних клієнтів. Тому SEO в Google є ідеальним рішенням, якщо ви хочете одночасно зміцнити своє іміджеве становище і одночасно збільшити трафік і продажу вашого сайту. Отримання високих позицій важливо, тому що більшість користувачів звужують свій пошук до ТОП10 результатів, отриманих по введеної ключовою фразою.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх