Деякі переваги Яндекса в порівнянні з Google (в Росії):

  • 50,76% російських користувачів використовує Яндекс в якості основної пошукової системи, 45,18% – Google;
  • Яндекс дуже схожий на Google, простий у використанні;
  • Виконуючи SEO оптимізацію під Яндекс, сайт також потрапляє в іншу популярну пошукову систему – mail.ru;
  • В Яндексі дуже високо цінуються сайти електронної комерції.

Регіон дуже важливий

Замовляючи послугу «SEO Яндекс» для просування на російському ринку, необхідно чітко визначити свій цільовий регіон. У Росії люди зазвичай просувають свої сайти для великих міст, таких як Москва або Санкт-Петербург.

Оскільки країна дуже велика, нелегко знайти бізнес, який охоплює одночасно Москву і Владивосток. Відстань між цими двома містами становить понад 9000 км.

Подивіться на відсоток людей в різних регіонах Росії, які використовують Яндекс і Google:

SEO Яндекс Схема

Як бачите, більше 70% жителів Москви користуються Яндексом. У деяких регіонах він падає майже до 50%. У Калінінграді люди використовують обидві пошукові системи практично рівномірно.

Для міжнародного SEO немає сенсу використовувати Яндекс. Проте ви можете використовувати його для російськомовних країн, таких як Україна, Білорусь чи Казахстан.

  • В Україні Яндекс використовують 10% населення;
  • У Білорусі Яндекс використовують 45% населення;
  • У Казахстані Яндекс використовують 25% населення.

SEO Яндекс Україна Казахстан Білорусь

При використанні Яндекса люди з різних міст бачать різні результати пошуку. Це означає, що, якщо ви використовуєте ключове слово «SEO Яндекс», ви побачите різні результати, якщо будете шукати з Москви і, якщо ви будете шукати з Санкт-Петербурга.

Саме тому дуже важливо знати свій цільовий регіон, перш ніж замовляти послугу «SEO Яндекс»

Ключова відмінність від Google – оновлення Яндекса

Одне з найбільш важливих відмінностей між Google і Яндексом полягає в тому, що в Google нові сторінки / сайти в пошуковій видачі з’являються або зникають в реальному часі, тоді як Яндекс має 3 типи оновлень:

  • Оновлення посилань;
  • Оновлення контенту;
  • Оновлення поведінкових факторів.

Дуже часто сайт може різко впасти або піднятися в рейтингу після деяких з цих оновлень. Це означає, що якщо протягом кількох днів не було запроваджено поновлення, то в результатах пошуку все залишається колишнім.

Ви можете відслідковувати оновлення Яндекса на

http://updates.seolib.ru/ або http://seobudget.ru/updates/.

Переваги просування бізнесу за допомогою Яндекс SEO:

  • Поліпшення рейтингу сайту в результатах пошуку;
  • Поліпшення ранжирування сайту;
  • Розвиток бренду і лояльність;
  • Сайт відповідає всім вимогам пошукових систем;
  • Органічне збільшення трафіку;
  • Внутрішня оптимізація сайту відповідно до запитів цільової аудиторії.

Яндекс важливе значення надає контенту сайту, тому важливо створити якісний унікальний контент, зрозумілий як користувачам, так і пошуковій системі.

Тематика контенту важлива для Яндекса SEO: тема сайту в цілому повинна відповідати темі запиту на просувний ключ. Правильно зібране семантичне ядро і реалізація його в контенті – широкий крок назустріч до ваших бізнес цілям.

Також Яндекс дуже турбує частота оновлення контенту (чим частіше, тим краще) і порядку його поновлення.

Замовте просування SEO Яндекс (ТОП 10) за доступною ціною

  • Просування в ТОП 10 результатів пошукової системи Яндекс за 5-6 місяців
  • Велика частина ключових слів відразу потрапляють в ТОП 5 – ТОП 3
  • Можливість проводити моніторинг розташування сайту в результатах пошукової системи (для кожного клієнта створюється окремий обліковий запис – система адміністрування)
  • Детальні звіти про примноження посилальної маси за поточний місяць (або на вимогу)
  • Розміщення тільки вічних посилань
  • Фінансові гарантії – відшкодування в разі дефолту

Вартість SEO Яндекс може варіюватися в залежності від цілей клієнта.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх