Щоб поліпшити веб продуктивність сайту, необхідно регулярно проводити веб аналіз сайту. Результати аналізу принесуть Вам рекомендації щодо поліпшення веб сайту, щоб пошукові системи його легко індексували і Ваш сайт знаходився на цільовому місці в рейтингу.
Веб аналіз сайту – це потужний інструмент для підвищення продуктивності вашого сайту. Це принесе Вам краще розуміння Ваших відвідувачів і питань, які їх цікавлять. Це допоможе Вам поліпшити зміст Вашого сайту, зрозуміти поведінку відвідувачів на Вашому сайті і досягти своїх цілей за допомогою ефективних заходів по оптимізації.
Ми збираємо всі дані SEO з кращих надійних джерел, аналізуємо всі дані і генеруємо детальні звіти.
Ефективність в Інтернеті – це те, що ми розвиваємо для Вас і Ваших клієнтів. Щоб бути ефективним в Інтернеті, Вам потрібні простота використання, доступність і прибутковість. Всі вони переплетені і взаємозалежні.
Коли кожен з цих елементів ефективно працює разом, зусилля, необхідні для досягнення кращих результатів, зменшуються. Менше зусиль може означати зниження витрат і збільшення прибутку.
Коли ми аналізуємо Ваш сайт, ми дивимося, а потім радимо Вам, як поліпшити:
- зручність навігації
- доступність
- поточний коефіцієнт конверсії відвідувача
- обсяг і якість трафіку
- джерела
- пошукову оптимізацію і позиції в пошукових системах
- профіль і популярність
В нашій роботі ми використовуємо тільки правильні інструменти, які приносять найкращі результати.
Деякі з кращих, самих популярних інструментів веб аналізу сайта включають таке:
- Google Search Console
- Ahreds
- Serpstat
- SimilarWeb
- Screaming Frog
- SeRanking
- Moz Pro
- UpCity’s SEO Report Card
- Check My Links
- HubSpot’s Website Grader
Веб аналіз сайту включає в себе:
- Конкурентний SEO-аналіз, деталізує головних конкурентів у
- Вашій галузі;
- Звіти про ефективність ключових слів, які включають поточний рейтинг і ключові слова конкурентів;
- Аудит зворотних посилань для виявлення посилань низької якості;
- Постранічний аналіз посилань;
- Дані про продуктивність сторінки, такі як швидкість завантаження і навігація;
- Інформація про макеті і структурі сайту;
- Контент аудит, який ідентифікує повторюється / дублюючийся контент і сторінки без контенту;
- Використання альтернативного тексту для зображень;
- Використання мета описів;
- Використання зв’язку з соціальними мережами;
- Зручність дизайну сайту в мобільній версії.
Радимо до прочитання корисні статті: