Щоб поліпшити веб продуктивність сайту, необхідно регулярно проводити веб аналіз сайту. Результати аналізу принесуть Вам рекомендації щодо поліпшення веб сайту, щоб пошукові системи його легко індексували і Ваш сайт знаходився на цільовому місці в рейтингу.

Веб аналіз сайту – це потужний інструмент для підвищення продуктивності вашого сайту. Це принесе Вам краще розуміння Ваших відвідувачів і питань, які їх цікавлять. Це допоможе Вам поліпшити зміст Вашого сайту, зрозуміти поведінку відвідувачів на Вашому сайті і досягти своїх цілей за допомогою ефективних заходів по оптимізації.

Ми збираємо всі дані SEO з кращих надійних джерел, аналізуємо всі дані і генеруємо детальні звіти.

Ефективність в Інтернеті – це те, що ми розвиваємо для Вас і Ваших клієнтів. Щоб бути ефективним в Інтернеті, Вам потрібні простота використання, доступність і прибутковість. Всі вони переплетені і взаємозалежні.

Коли кожен з цих елементів ефективно працює разом, зусилля, необхідні для досягнення кращих результатів, зменшуються. Менше зусиль може означати зниження витрат і збільшення прибутку.

Коли ми аналізуємо Ваш сайт, ми дивимося, а потім радимо Вам, як поліпшити:

  • зручність навігації
  • доступність
  • поточний коефіцієнт конверсії відвідувача
  • обсяг і якість трафіку
  • джерела
  • пошукову оптимізацію і позиції в пошукових системах
  • профіль і популярність

веб аналіз сайту

В нашій роботі ми використовуємо тільки правильні інструменти, які приносять найкращі результати.

Деякі з кращих, самих популярних інструментів веб аналізу сайта включають таке:

  • Google Search Console
  • Ahreds
  • Serpstat
  • SimilarWeb
  • Screaming Frog
  • SeRanking
  • Moz Pro
  • UpCity’s SEO Report Card
  • Check My Links
  • HubSpot’s Website Grader

Веб аналіз сайту включає в себе:

  • Конкурентний SEO-аналіз, деталізує головних конкурентів у
  • Вашій галузі;
  • Звіти про ефективність ключових слів, які включають поточний рейтинг і ключові слова конкурентів;
  • Аудит зворотних посилань для виявлення посилань низької якості;
  • Постранічний аналіз посилань;
  • Дані про продуктивність сторінки, такі як швидкість завантаження і навігація;
  • Інформація про макеті і структурі сайту;
  • Контент аудит, який ідентифікує повторюється / дублюючийся контент і сторінки без контенту;
  • Використання альтернативного тексту для зображень;
  • Використання мета описів;
  • Використання зв’язку з соціальними мережами;
  • Зручність дизайну сайту в мобільній версії.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх