Правильна оптимізація сайту може вивести його на лідируючі позиції в результатах пошуку. Дії, які для цього необхідно зробити, визначаються за допомогою всебічного аналізу / аудиту сайту.

Правильно виконаний веб аудит дозволить виявити елементи, що негативно впливають на процес індексації та оцінки сайту, а значить і на позиціонування сторінок в пошуковій системі.

Які переваги веб аудиту?

Веб аудит є основою роботи кожного фахівця з SEO.

Внутрішній і зовнішній аналіз сайту – це виявлення будь-яких недоліків, що впливають на рейтинг в пошукових системах Google і Яндекс. Завдяки аудиту можна вживати ефективних заходів, спрямованих на отримання кращих результатів в процесі просування. Ось деякі з основних переваг з точки зору маркетингу:

Оптимізація продуктивності сайту

Веб аудит зазвичай оцінює сайт не тільки на його утримання, а й за технічними характеристиками.

В результаті аудит дасть вам можливість перевірити надійність технічної структури та інфраструктури вашого сайту, оцінити, наскільки ласку ваш сайт для пошукових систем, і визначити, наскільки легко переміщуватися і інтуїтивно знаходити контент на вашому сайті.

Пошукова оптимізація

Провівши веб аудит, ви зможете виявити будь-які втрачені можливості SEO і виправити будь-які помилкові або погано виконані SEO компоненти по всьому сайту (наприклад, заповнення ключовими словами, текстові посилання з точною відповідністю і т. Д.)

Це також дозволить вам переорієнтувати ваші зусилля по SEO в першу чергу на користувачів, а потім на пошукові системи. Це захистить вас від постійної гонитви за змінами в алгоритмах ранжирування пошуку, що означає, що ви не будете застосовувати помилкові методи, щоб просто показуватися в верхній частині сторінок результатів пошукової системи.

Оптимізація конверсії

По-третє, веб аудит дозволить переоцінити ефективність вашого сайту з точки зору генерації і конверсії потенційних клієнтів. В результаті ви зможете знайти будь-які раніше втрачені можливості конвертувати відвідувачів в потенційних клієнтів, а також виявляти недоліки на своїх цільових сторінках.

Як ви могли помітити, оцінка як змісту, так і технічних аспектів вашого сайту відкриє можливості для істотного поліпшення трафіку і конверсій вашого сайту.

4 технічних SEO елемента веб аудиту

Давайте поговоримо про те, як використовувати кожну з трьох перерахованих вище переваг і які саме технічні SEO елементи будуть аналізувати.

  1. Оцінка ефективності сайту

Перше, на що варто звернути увагу, проводячи веб аудит сайту – оптимізований ваш сайт для максимальної зручності використання?

Чим більше відвідувачів ви зможете залучити на свій сайт, тим більше у вас буде можливостей залучити потенційних клієнтів і, в кінцевому підсумку, клієнтів. Але тільки якщо ваш сайт зручний для користувача.

Яка загальна швидкість вашого сайту?

Потенційні клієнти можуть дійсно розчаруватися в вашому сайті, якщо їм доведеться довго чекати завантаження сторінок. Це є основною причиною, по якій показники виходу можуть почати рости.

  1. Оцінка SEO

Оптимізація продуктивності вашого сайту має вирішальне значення для утримання відвідувачів, але вищезгадане питання не єдиний, який ви повинні задавати. Також необхідно перевіряти публікується контент, щоб переконатися, що він дійсно відповідає на питання ваших відвідувачів.

Вміст вашого сайту високої якості?

Оцінюючи якість контенту, важливо подивитися на нього з точки зору цільової аудиторії.

Майте на увазі, що якісний контент повинен відповідати інтересам, потребам і проблемам ваших покупців; бути цікавим і добре написаним, надавати цінну, повну і детальну інформацію по конкретній темі.

Оптимізована чи пошукова система вашого сайту?

Переконайтеся, що всі ваші сторінки слідують кращим практикам SEO. Щоб провести веб аудит вашого контенту для внутрішнього SEO, необхідно провести аналіз ключових слів.

Підпишіться елементи внутрішнього SEO сайту, такі як URL адреси, заголовки сторінок, мета опису і дублі. Переконайтеся, що ключові слова включені, де це доречно.

  1. Оцінка конверсії

Хоча високоякісний контент, оптимізований для пошукових систем, є відмінним способом збільшити кількість трафіку, дії ваших відвідувачів на сайті дійсно мають значення.

Оптимізовано чи ваш сайт для генерації потенційних клієнтів і переходів?

Саме тут оптимізовані заклики до дії, маркетингові пропозиції і цільові сторінки грають важливу роль в ефективності вашого сайту. Вони не тільки пропонують вам можливість збирати інформацію про відвідувачів, щоб ви могли стежити за лідамі, але вони також допомагають вашим відвідувачам взаємодіяти з вашим контентом і вашим брендом.

  1. Технічна оцінка

Після рішення трьох основних завдань веб аудиту сайту, прийшов час перейти до технічної оцінки. Вона охоплює всі три наведених вище оцінки, щоб максимізувати призначений для користувача досвід.

Технічна оцінка включає:

  • Визначення помилок сканування
  • Перевірку кодів стану HTTPS
  • Перевірку карти сайту XML
  • Оптимізацію для мобільних пристроїв
  • Перевірку файлу txt
  • перевірку URL
  • Оптимізація для пошукових систем
  • Перевірку мета даних
  • Перевірку на биті посилання

Веб аудит сайту – трудомісткий процес, результати відкриють вашому сайту дорогу до просування в ТОП пошукових систем.

Радимо до прочитання корисні статті:

SE Ranking

https://raskrutka-saytov.ua/raskrutka-turagentstva/
https://raskrutka-saytov.ua/raskrutka-turisticheskih-saytov/
https://raskrutka-saytov.ua/raskrutka-ukraina/

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх