Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Блог Читать далееЗовнішня оптимізація
Зовнішня оптимізація – це нарощування маси на різних інформаційних ресурсах для побудови довірчих відносин до вашого сайту, а так само підвищення впізнаваності.
Наші SEO експерти створюють високоякісні посилання, тим самим збільшуючи рейтинг сайтів. Регулярне додавання додаткових зовнішніх посилань допомагає підтримувати високий рейтинг сайтів протягом тривалого часу.
Переваги зовнішньої оптимізації
- Збільшення позицій сайту
- Підвищення рівня довіри до вашого сайту
- Отримання постійного потоку відвідувачів
- аналіз конкурентів
- складання плану
- фіксація позицій на Google
- розміщення сайту на різних порталах
- правильна продажа посилань
- зростання кількості посилань
- аналіз поточних посилань
- виправлення поточної посилальної маси
Ефективність посилального просування
Найбільш ефективними на 2020-2021 р, вважаються 2 типу посилань – це статейні вічні посилання і форумні (крауд-посилання), крім часу, потрібно при правильному і якісному відборі потрібно не мало, щоб відтворити просування сайту і збільшення позицій, крім часу.
– Ви отримаєте –
Ціна | Вартість розкрутки |
---|---|
Ціна від 10 000 грн | Зарплата компанії 30% від суми на розміщення статей та статті |
Ми надаємо Вам
Що таке зовнішнє посилання?
Це посилання, яка розміщена на певному сайті, що веде відвідувачів на Ваш сайт. Правильно розміщена посилання підвищує впізнаваність і залучає нових відвідувачів.
Більш значні зовнішні посилання мають
Що впливає на термін виконання робіт по зовнішній оптимізації?
Зовнішня оптимізація – це формування певної репутації сайту за допомогою зовнішніх посилань. Чим вище цінність цих посилань, тим вище сприймається цінність сайту.
Придбання зовнішніх посилань не є одноразовим, але при е те називатися вони вічними. Щоб сайт не сприймався, як застарілий, нові посилання необхідно купувати постійно.
Зовнішня оптимізація сайту характеризується не тільки вибором хороших сайтів для побудови посилань, але і створенням сполучних якорів для кожного ключового запиту.
Наші SEO експерти створюють високоякісні посилання, тим самим збільшуючи рейтинг сайтів. Регулярне додавання додаткових зовнішніх посилань допомагає підтримувати високий рейтинг сайтів протягом тривалого часу.
Переваги зовнішньої оптимізації:
- Збільшення рівня довіри пошукових систем до Вашого сайту;
- Отримання великого постійного потоку відвідувачів.
Основою нашої роботи по зовнішній оптимізації є:
- Відбір і аналіз сайтів донорів, тобто ресурсів, які вказують на Ваш сайт. Процес аналізу і відбору проводиться шляхом автоматизованого комплексу, що виробляє вибірку і аналіз інформації.
- Купівля вічних посилань. Ми знаємо, що для якісного просування необхідні вічні посилання, розміщені в потрібному місці і на якісному ресурсі.
- Зміна алгоритмів управління пошуковими системами і вибір зовнішніх схем оптимізації. Ми не просто купуємо посилання і розробляємо спрямовану на активацію певного алгоритму пошуку.
- Аналіз результатів і коригування (якщо це необхідно). Це заключний етап зовнішньої оптимізації. Без аналізу та відредагувавши будь-який спосіб просування не може принести результатів – тому ми аналізуємо результат оптимізації і, в разі необхідності, вживаємо заходів щодо поліпшення.
Ми постійно тримаємо Вас в курсі про результати просування і, зокрема, зовнішньої оптимізації.
Технічний аудит
Постійний зв'язок з SEO
Звіти по позиціях
Технічна підтримка 24/7
Зовнішнє посилання
Зовнішнє посилання – це посилання, яка вказує на зовнішній домен.
Зовнішні посилання є одними з найскладніших показників для маніпулювання і, таким чином, одним з кращих способів для пошукових систем визначати популярність даної веб сторінки.
- Зовнішні посилання збільшують довіру Google до домену
Одним з основних факторів, що впливають на рейтинг в Google, є кількість посилань, що вказують на сайт. Однак важливість сайту в повному обсязі розрахована на кількість отриманих посилань. Фактично, Google також вважає важливість сторінки походження посилання.
Сьогодні основні пошукові системи використовують безліч показників для визначення вартості зовнішніх посилань:
- Унікальність домену зв’язування;
- Популярність сполучною сторінки;
- Доречність вмісту між вихідної і цільової сторінками;
- Текст прив’язки, який використовується на засланні;
- Кількість посилань на одну сторінку на вихідній сторінці;
- Кількість кореневих доменів, які посилаються на цільову сторінку;
- Кількість варіацій, які використовуються в якості якірного тексту для посилань на цільову сторінку;
- Ставлення власності між вихідним і цільовим доменами.