Внутрішня оптимізація інтернет магазину є надзвичайно важливою основою для успішного просування в пошукових системах. Це сукупність різних заходів, які служать для підвищення рейтингу і збільшення продажів інтернет магазину.

Внутрішня оптимізація інтернет магазину передбачає настройку елементів внутрішньої конструкції сайту відповідно до вимог алгоритмів пошукових систем. Це дозволить виявити внутрішні технічні проблеми інтернет магазину, усунути їх, і тим самим збільшити довіру з боку пошукових систем.

Детальний аналіз інтернет магазину і конкурентного середовища є відправною точкою для всієї комплексної діяльності на сторінці і за межами.

Переваги внутрішньої оптимізації інтернет магазину:

  • Мінімальний рівень інвестицій в розвиток інтернет магазину;
  • Максимальна ефективність, підвищення відвідуваності;
  • Збільшення продажів з перших днів оптимізації;
  • Фіксована оплата.

Фахівці ТМ «Розкрутка сайтів» пропонують вигідні умови:

  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  • Офіційне підписання договору;
  • Складання плану роботи на місяць;
  • Звітність про результати роботи;
  • Консультування з питань різної складності.

Перед тим, як замовити у нас внутрішню оптимізацію інтернет магазину, ми рекомендуємо Вам скористатися нашою послугою аудиту сайту і аналізу конкурентів. Це дозволить виявити переваги та недоліки Ваших конкурентів, розібратися з ключовими моментами Вашої ніші і потім сформувати найкращу повну стратегію роботи з оптимізації інтернет-магазину.

5 основних елементів внутрішньої оптимізації магазину

Збірка семантичного ядра і підготовка ключових запитів;

Збірка семантичного ядра є важливою частиною роботи в просуванні інтернет магазину в пошукових системах. Грамотно використовуючи зібрані високочастотні і низькочастотні ключові запити, ми зможемо за мінімальні терміни висунути Ваш сайт в ТОП позиції. Таким чином, семантичне ядро дозволить Вам збільшити відвідуваність інтернет магазину, досягти постійного потоку цільових клієнтів і в кінці кінців продажів.

Оптимізація та налаштування структурної частини сайту;

Правильна структура сайту дозволить інтернет магазину швидко індексуватися пошуковими роботами, а відвідувачам легко і комфортно переміщатися по сторінках сайту.

Оптимізація контенту;

Контентом є все, чим наповнений Ваш інтернет магазин:

  • Тексти;
  • Графічні елементи;
  • Відео;
  • Мультимедіа і т.д.

Важное значение в настройке контента имеют потакатели уникальности, полезности, информированности и уровня оптимизации.

Для нас важно соблюдать алгоритмы поисковых систем, таким образом продвижение интернет магазина проходит естественно, а результаты максимально соответствуют поставленным целям и задачам.

Оптимізація HTML структури;

На сторінці є безліч SEO факторів, які можна легко і швидко покращити:

  • Title
  • Description
  • ALT
  • H1- H3

Для кожної окремої сторінки продукту повинна бути проведена оптимізація вищезазначених факторів на сторінці.

Мета тег Title – це елемент HTML, який визначає заголовок веб сторінки. Теги заголовка відображаються на сторінках результатів пошукової системи у вигляді клікабельно заголовка для певного результату і важливі для зручності використання, SEO та соціального обміну. Тег заголовка веб сторінки призначений для точного і короткого опису вмісту сторінки.

Мета тег Description – це HTML атрибути, які надають нам коротку інформацію про веб сторінки. Вони знаходяться між одним реченням в короткому абзаці і відображаються під синіми клікабельними посиланнями на сторінці результатів пошукової системи. Однак, в залежності від запиту користувача, Google може витягувати текст мета опису з інших областей на Вашій сторінці (щоб краще відповісти на запит шукача).

Мета тег ALT використовується в HTML коді для опису зовнішнього вигляду і функцій зображень на сторінці.

H теги сигналізують пошуковим системам про значення контенту. Тег H1 в основному встановлюється тільки один раз на сторінку. Теги H2 і H3 можуть використовуватися в текстах підзаголовка, що робить контент більш зручним для читання. Тег H1 повинен містити від п’яти до десяти слів найбільш актуальної інформації і ключових слів.

Оптимізація внутрішньої перелинковки

Це інструмент, що дозволяє налаштовувати рівномірний розподіл ваги, усувати непрацюючі посилання, дотримуватися ієрархію та інші важливі елементи роботи інтернет магазину. Грамотна перелінковка сторінок є запорукою повного успіху оптимізації інтернет магазину.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх