Виведення сайту з-під фільтра

Попадання сайту в фільтри пошукових систем, найчастіше, вказує на те, що при просуванні сайту були використані чорні методи просування або ж, сталася якась помилка. Для виправлення помилки і виведення сайту з-під фільтра потрібно виконати багато роботи і докласти великих зусиль. Фахівці нашої студії допоможуть повернути вашому сайту колишню популярність з використанням білих методів просування.

  • Вывод сайта из-под фильтра Накрутка трафіку;
  • Вывод сайта из-под фильтра Стрімке зростання кількості посилань;
  • Вывод сайта из-под фильтра Посилання з не авторитетних, що не трастових сайтів;
  • Вывод сайта из-под фильтра Переоптімізацію контенту;
  • Вывод сайта из-под фильтра Неякісний контент;
  • Вывод сайта из-под фильтра Нав'язлива реклама - багато банерів, спливаючі вікна та ін .;
  • Вывод сайта из-под фильтра Дубльований контент.

Працюючи з нами ви отримуєте

Вывод сайта из-под фильтра

Професійний підхід

Вывод сайта из-под фильтра

Відкритий бюджет

Вывод сайта из-под фильтра

Прозорість роботи
прямий зв'язок

Вывод сайта из-под фильтра

SEO-спеціалістом

Основні дії при виведенні сайту з-під фільтра

1

2

3

Визначення типу фільтра, накладеного на сайт

Якщо причини пов'язані з посиланнями

– аналіз всіх текстів на всіх сторінках

– перевірка текстів на воду, заспамленності, унікальність;

– видалення неякісних текстів і заміна новими відповідно до вимог SEO;

– відправлення сторінок через веб-майстер на індексацію.

Якщо причини пов'язані з посиланнями

– вивантаження всіх посилань, які ведуть на ваш сайт;

– аналіз всіх джерел на відповідність теми, трасту і якості;

– усунення неякісних джерел з вашими посиланнями;

– відправка надрукованих сторінок на повторну індексацію;

– компенсування віддалених джерел, знаходячи нові авторитетні і якісні сайти донори.

Як повторно не потрапити під фільтр пошукових систем?

Стежити за якістю і унікальністю контенту відповідно до вимог і правил SEO.

1

2

Стежити щоб щільність ключових слів в тексті була не більше 5%, а кількість запитів не перевищувало 20.

Не купувати посилання з не авторитетних, неякісних і не трастових джерел.

3

4

Не купувати тільки анкорний посилання.

Повинно бути поступове природне нарощування посилань.

5

6

Щомісяця перевіряти якість поточних посилань.

1

Стежити за якістю і унікальністю контенту відповідно до вимог і правил SEO.

2

Стежити щоб щільність ключових слів в тексті була не більше 5%, а кількість запитів не перевищувало 20.

3

Не купувати посилання з не авторитетних, неякісних і не трастових джерел.

4

Не купувати тільки анкорний посилання.

5

Повинно бути поступове природне нарощування посилань.

6

Щомісяця перевіряти якість поточних посилань.

Особливості роботи з висновку сайту з-під фільтра

Вывод сайта из-под фильтра
`01

Підтвердження фактора накладення фільтра на сайт.

`02

Повернення трафіку і позицій сайту.

`03

Повернення всіх сторінок сайту в індекс пошукових систем.

`04

Рекомендації для уникнення повторного потрапляння сайту під фільтр.

Основна проблема, яка може перешкодити власникам сайтів розкручувати і просувати свій проект в мережі – це потрапляння ресурсу під пошукові фільтри таких пошукових систем як Google і Яндекс. Відбутися таке може випадково або через використання чорних методів просування, які абсолютно не полюбляють пошукові алгоритми.

Параметри, що провокують накладення фільтра на сайти

Виведення сайту з-під фільтрів пошукових систем – складне завдання, що вимагає часу і певних зусиль. Позбавте себе від проблем – замовте вивід сайту з фільтра Google і Яндекс в нашій студії вже зараз і поверніть свого ресурсу колишню популярність.

Технічний аудит

Технічний аудит

На самому початковому етапі робіт проводиться комплексний аналіз сайту (на безкоштовній основі)
Постійний зв'язок з SEO

Постійний зв'язок з SEO

Ви зможете звернутися за консультацією до фахівця без посередництва менеджерів в будь-який зручний для вас час.
Звіти по позиціях

Звіти по позиціях

Ми надаємо комплексний звіт після кожної проведеної роботи, а також розробляємо план робіт на місяць.
Технічна підтримка 24/7

Технічна підтримка 24/7

Ми на зв'язку завжди - без перерв і вихідних.

Причини потрапляння сайту під фільтри

Як уже згадувалося, основна причина попадання сайту під фільтри пошукових систем – використання чорних способів просування. До них відносяться:

  • надмірне вживання ключових запитів;
  • накрутка числа відвідувачів сайту;
  • наповнення сайту не унікальним контентом;
  • нарощування маси і покупка посилань на поганих, що не авторитетних сайтах з іншого від вашої тематикою;
  • використання на сторінках прихованого тексту, який не бачимо користувачам, але індексується пошуковими роботами.

Це лише неповний перелік критеріїв, які відправляють сайти в бан. Дізнатися причину, по якій саме ваш веб-проект потрапив під фільтр, нескладно. У разі потрапляння вашого сайту під фільтри пошукових систем, ви відразу помітите спад трафіку і зниження позицій в пошуковій видачі (або повне зникнення звідти). Висновок сайту з фільтра допоможе повернути високі позиції в пошуковій видачі.

Виведення сайту з-під фільтра – основні дії

  1. Визначення типу фільтра, накладеного на сайт – для цього необхідно звернення до тих. підтримку або онлайн-сервіс;
  2. Якщо причина пов’язана з контентом:
  • аналіз всіх текстів на сторінках ресурсу;
  • перевірка текстів на воду, спам, унікальність;
  • видалення не унікальних текстів і заміна їх на нові тексти, що відповідають правилам і вимогам SEO;
  • відправлення сторінок через веб-майстер на індексацію.
  1. Якщо причина пов’язана з посиланнями:
  • вивантаження всіх посилань, що ведуть на ваш ресурс;
  • аналіз всіх джерел на відповідність теми, трасту і якості;
  • усунення неякісних джерел і повне видалення з них посилань на ваш сайт;
  • відправка сторінок, з яких було знято посилання зі сторонніх джерел, на повторну індексацію пошуковими роботами;
  • компенсування знятих посилань новими, розміщеними на авторитетних, якісних сайтах донорах.

Як повторно не потрапити під фільтр?

  • Наповнювати сайт унікальним контентом – необхідно чітко слідувати вимогам пошукових алгоритмів щодо якості текстів;
  • Уникати спаму – щільність ключових слів в тексті повинна бути не більше 5%, а кількість запитів не перевищує 20;
  • Чи не закуповувати посилання з не авторитетних, неякісних і не трастових джерел;
  • Не купувати тільки анкорний посилання;
  • Поступово нарощувати органічну природну кількість посилань.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх