Просування в Яндекс дозволить розширити охоплення клієнтів за допомогою адаптації бізнесу на нових ринках.

Яндекс є основною пошуковою системою в Росії з часткою ринку 60% і входить в число російських інтернет ресурсів №1. Його також використовують в Україні, Казахстані, Туреччині та Білорусії.

Ви вважаєте, що ваш бізнес готовий до нових горизонтів?

Незважаючи на те, що Яндекс має деякі загальні елементи зі своїм американським конкурентом Google, необхідно розуміти деякі відмінності між ними.

Розглянемо деякі елементи відмінності більш детально

  1. Частота оновлення алгоритму

Одним з ключових понять в пошукових системах є частота оновлень – оновлень, які зазвичай впливають на сторінку результатів пошукової системи, або SERP.

Система Яндекс відображає свою сторінку результатів пошуку статично після проходження оновлень. Оновлення Яндекса діляться на безліч типів, але найбільш важливі з них впливають на рейтинг:

  • текстові оновлення;
  • довідкові оновлення;
  • оновлена інформація про поведінкових чинниках.

Google впроваджує зміни в своєму алгоритмі партіями – до 7 в 2016 році. Яндекс оновлює свій алгоритм більш детально, з невеликими змінами кілька разів на тиждень. Це означає, що зміни в тактиці SEO просування Яндекс будуть частішими, але менш важливими. Тактика SEO просування в Google, ймовірно, зажадає менше частих, але більш радикальних коригувань.

  1. Регіональний таргетинг

Одним з ключових відмінностей між Google і Яндексом є високий пріоритет геотаргетингу, який віддає Яндекс просування.

Пошукова оптимізація і призначена для користувача настройка в Google дозволять зайняти абсолютні позиції на сторінках результатів. Хоча локальне SEO безумовно відіграє певну роль на сторінках результатів пошукової системи, в більшості випадків користувачі з різних куточків планети будуть бачити одні й ті ж результати пошуку.

В Яндексі всі запити діляться на геозалежний і геонезалежний пошук. Для пошуку за географічною ознакою показуються найзручніші користувачеві веб сайти з певного району. Це означає, що користувачам в різних містах будуть показуватися різні результати при виконанні ними веб пошуку. Просування під Яндекс віддає надзвичайно важливу роль визначенням цільових районів, щоб зібрати правильний набір ключових слів і посилань.

  1. Вік сайту

Це дуже важливий фактор для Яндекса. Вважається, що старі домени більш надійні і краще, ніж новостворені. Для нових сайтів, виконуючи просування по Яндексу, може бути непросто отримати високі рейтинги, хоча і виключена неможливість їх досягнення.

  1. Швидкість індексації контенту

Google зазвичай індексує нову сторінку веб сайту за 1-2 дня, в той час як Яндекс займає в середньому від 2 до 10 днів. В результаті Google буде посилатися на ваші нові статті раніше Яндекса.

  1. Діяльність зі створення посилань

Яндекс може принести SEO фахівцям більше клопоту, ніж Google, коли справа доходить до побудови посилань. Російська пошукова система ретельно вивчає зв’язок між текстом прив’язки і пов’язаними з ним посиланнями.

Наприклад, якщо Яндекс зрозуміє, що ви використовуєте 1000 різних посилань, пов’язаних з одним якірним текстом, він, ймовірно, покарає вас. Переконайтеся, що ви вводите високу ступінь варіації в ваших якірних текстах, щоб зберегти більш високе місце в рейтингу.

  1. Комерційні рейтингові чинники

Нещодавно Яндекс додав новий сигнал ранжирування під назвою «комерційна релевантність», щоб забезпечити більш точні, орієнтовані на якість результати для запитів з комерційними намірами.

Актуальність, кредитоспроможність, зручність і простота використання, зручність роботи, дизайн, і якість обслуговування дійсно впливають на рейтинг.

Щоб врахувати ці фактори ранжирування, переконайтеся, що всі описи вашого продукту унікальні, докладні і точні. Включення відповідної регіональної інформації, отримання зворотних посилань і звернення до більшої кількості користувачів, виконуючи просування під Яндекс, також будуть відігравати важливу роль у вашій комерційної значимості.

Просування в Яндекс системі дозволить розширити охоплення вашого ринку до міжнародного рівня, оптимізувати контент для пошукових систем і зробити ваш бізнес рентабельним. Віддаючи перевагу якісному контенту і зручності роботи з користувачем, ви даєте собі гарантію успіху за кордоном.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх