Просування в Яндекс дозволить розширити охоплення клієнтів за допомогою адаптації бізнесу на нових ринках.

Яндекс є основною пошуковою системою в Росії з часткою ринку 60% і входить в число російських інтернет ресурсів №1. Його також використовують в Україні, Казахстані, Туреччині та Білорусії.

Ви вважаєте, що ваш бізнес готовий до нових горизонтів?

Незважаючи на те, що Яндекс має деякі загальні елементи зі своїм американським конкурентом Google, необхідно розуміти деякі відмінності між ними.

Розглянемо деякі елементи відмінності більш детально

  1. Частота оновлення алгоритму

Одним з ключових понять в пошукових системах є частота оновлень – оновлень, які зазвичай впливають на сторінку результатів пошукової системи, або SERP.

Система Яндекс відображає свою сторінку результатів пошуку статично після проходження оновлень. Оновлення Яндекса діляться на безліч типів, але найбільш важливі з них впливають на рейтинг:

  • текстові оновлення;
  • довідкові оновлення;
  • оновлена інформація про поведінкових чинниках.

Google впроваджує зміни в своєму алгоритмі партіями – до 7 в 2016 році. Яндекс оновлює свій алгоритм більш детально, з невеликими змінами кілька разів на тиждень. Це означає, що зміни в тактиці SEO просування Яндекс будуть частішими, але менш важливими. Тактика SEO просування в Google, ймовірно, зажадає менше частих, але більш радикальних коригувань.

  1. Регіональний таргетинг

Одним з ключових відмінностей між Google і Яндексом є високий пріоритет геотаргетингу, який віддає Яндекс просування.

Пошукова оптимізація і призначена для користувача настройка в Google дозволять зайняти абсолютні позиції на сторінках результатів. Хоча локальне SEO безумовно відіграє певну роль на сторінках результатів пошукової системи, в більшості випадків користувачі з різних куточків планети будуть бачити одні й ті ж результати пошуку.

В Яндексі всі запити діляться на геозалежний і геонезалежний пошук. Для пошуку за географічною ознакою показуються найзручніші користувачеві веб сайти з певного району. Це означає, що користувачам в різних містах будуть показуватися різні результати при виконанні ними веб пошуку. Просування під Яндекс віддає надзвичайно важливу роль визначенням цільових районів, щоб зібрати правильний набір ключових слів і посилань.

  1. Вік сайту

Це дуже важливий фактор для Яндекса. Вважається, що старі домени більш надійні і краще, ніж новостворені. Для нових сайтів, виконуючи просування по Яндексу, може бути непросто отримати високі рейтинги, хоча і виключена неможливість їх досягнення.

  1. Швидкість індексації контенту

Google зазвичай індексує нову сторінку веб сайту за 1-2 дня, в той час як Яндекс займає в середньому від 2 до 10 днів. В результаті Google буде посилатися на ваші нові статті раніше Яндекса.

  1. Діяльність зі створення посилань

Яндекс може принести SEO фахівцям більше клопоту, ніж Google, коли справа доходить до побудови посилань. Російська пошукова система ретельно вивчає зв’язок між текстом прив’язки і пов’язаними з ним посиланнями.

Наприклад, якщо Яндекс зрозуміє, що ви використовуєте 1000 різних посилань, пов’язаних з одним якірним текстом, він, ймовірно, покарає вас. Переконайтеся, що ви вводите високу ступінь варіації в ваших якірних текстах, щоб зберегти більш високе місце в рейтингу.

  1. Комерційні рейтингові чинники

Нещодавно Яндекс додав новий сигнал ранжирування під назвою «комерційна релевантність», щоб забезпечити більш точні, орієнтовані на якість результати для запитів з комерційними намірами.

Актуальність, кредитоспроможність, зручність і простота використання, зручність роботи, дизайн, і якість обслуговування дійсно впливають на рейтинг.

Щоб врахувати ці фактори ранжирування, переконайтеся, що всі описи вашого продукту унікальні, докладні і точні. Включення відповідної регіональної інформації, отримання зворотних посилань і звернення до більшої кількості користувачів, виконуючи просування під Яндекс, також будуть відігравати важливу роль у вашій комерційної значимості.

Просування в Яндекс системі дозволить розширити охоплення вашого ринку до міжнародного рівня, оптимізувати контент для пошукових систем і зробити ваш бізнес рентабельним. Віддаючи перевагу якісному контенту і зручності роботи з користувачем, ви даєте собі гарантію успіху за кордоном.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Цена на СЕО оптимизации сайта услуг

Количество страницСрокиЦена
20-40До 15 дней333$
40-70До 19 дней555$
70-130До 24 дней555$
130-200До 29 дней666$

Цена оптимизации интернет-магазина

Количество страницСрокиЦена
До 200До 15 дней400$
200-500До 20 дней400$
500-1000До 30 дней800$
1000-3000До 45 дней1200$
3000-10000До 60 дней2000$
10000+Индивидуально2000$+

Цена раскрутки сайтов 2021

Стоимость раскруткиЦена
Продвижение молодого сайта
от 10000грн.
Продвижение сайта визиткиот 8000грн.
Продвижение интернет магазинаот 13000 грн.
Продвижение сайта услугот 11000 грн.
Продвижение под ключот 40000 грн.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх