Семантичне ядро

Семантичне ядро сайту – це набір слів, які точно характеризують вид діяльності, товари або послуги, пропоновані сайтом. Це дуже важливий етап в просуванні, на який варто звернути увагу і який вимагає зусиль.

Типи запитів:

  • Високочастотний – це запит, який має частоту показів більше 500;
  • Середньочастотний – це запит з частотою показів менше 500 до 100;
  • Низькочастотний – це запит, частота показів якого не більше 100.

Переваги правильної семантики

01

Залучення цільової аудиторії

З правильно зібраними ключовими словами кількість відвідувачів на вашому сайті збільшиться.

02

Контроль пошукових запитів

Ви зможете відслідковувати ключові слова, які користуються попитом.

03

Підвищення ймовірності видимості сайту

Вдало зібране семантичне ядро – успіх в просуванні.

Що ми пропонуємо

Безкоштовний аудит сайту
Безкоштовний аудит сайту
Щомісячний новий план робіт
Щомісячний новий план робіт
Офіційний договір
Офіційний договір
Звітність про результати
Звітність про результати
Зв'язок з СЕО фахівцем
Зв'язок з СЕО фахівцем, "консультації на пряму"

Вартість семантичного ядра

Ціни Кількість фраз Терміни
1000 грн до 500 до 3
2000 грн до 1000 до 5
4000 грн до 5000 до 10

Залишити заявку

Введіть посилання на Ваш сайт і ми проаналізуємо його на помилки, змінивши які, Ви можете збільшити відвідуваність сайту на 200 - 300%.





    Як ми збираємо семантичне ядро

    • Аналіз напрямку бізнесу
    • Підбір цільових запитів
    • Вивчення ключових фраз
    • Угруповання запитів
    • Формування структури сайту

    Семантичне ядро – комплекс ключових слів і фраз, найбільш точно відповідають тематиці сайту. Формування семантичного ядра є однією з найважливіших задач просування сайту в Інтернеті.

    Веб студія «ТМ Розкрутка сайтів» пропонує вигідні умови:

    • Безкоштовний аудит сайту;
    • Щомісячне документоване планування роботи;
    • Офіційна домовленість;
    • Звітність про результати;
    • Надання консультацій з питань 24/7.

    Замовити семантичне ядро можна за вигідною ціною. Вартість варіюється в залежності від кількості позиції і кількості категорій.

    Готове семантичне ядро групується у вигляді звіту в форматі Excel. Кількість ключових слів в ядрі прямо залежить від предмета і області просування.

    • Семантичне ядро є основою сайт;
    • Семантичне ядро формує тему сайту, яка оцінюється пошуковими системами;
    • Грамотно організоване семантичне ядро є ядром оптимального будови сайту;
    • Семантичне ядро, правильно відображає бізнес модель, допомагає пошуковим системам більш коректно ранжувати сайт і тим самим більш точно задовольняти потреби клієнтів.

    Замовити семантичне ядро

    Формування семантичного ядра

    Ключові слова семантичного ядра (пошукові запити) обираються шляхом аналізу послуг і продуктів компанії, аналізу статистики сайту, змісту конкуруючих сайтів і сезонного використання пошукових запитів. Семантичне ядро має максимально відповідати уявленням цільових відвідувачів сайту про інформацію, яку вони хочуть побачити.

    Запити можна розділити на наступні типи:

    • Високочастотний (ВЧ) – частота показів становить більш від 500;
    • Середня (середня) – частота показів менше 500 до 100;
    • Низькочастотний (НЧ) – не більше 100 показів.

    Запити можуть розподілятися по типу:

    • Транзакційні (комерційні) фрази, які купують, наприклад, «купити телевізор Samsung», «ціна телевізора Samsung», «телевізор дешево»;
    • Інформаційні запити, пов’язані з детальною інформацією. Наприклад, «Огляд Sony TV», «Рецепт пікантної піци». У цьому випадку користувач не збирається купувати, але хотів уточнити деталі, порівняти і, можливо, купити або стати Вашим клієнтом в майбутньому;
    • Навігація – запити, прив’язані до якої-небудь адреси, наприклад «Фітнес клуб Sead»;
    • Загальні запити – запити, що не дозволяють точно визначити, що саме шукає користувач. Найчастіше вони складаються з 1-2 слів, мають високу загальну частоту і не підходять для просування. Наприклад, «ТВ» – потрібна інформація про ремонтні роботи, виробниках, цінах або історії створення?

    Розподіл за типом конкурентності:

    • Висока конкуренція – запити з високою конкуренцією в своїй ніші;
    • Середньо конкурентні – запити мають середню частоту і менш конкурентоспроможні, але також приносять трафік на сайт;
    • Низько конкурентні – запити мають низьку частоту і низьку конкурентоспроможність.

    Семантичне ядро зазвичай враховує такі фактори як:

    • Частота використання пошукового запиту;
    • Частота використання, за винятком фраз, до яких включено запит;
    • Частота використання за винятком морфологічних форм;
    • Конкурентоспроможність цього запиту;
    • Прогнозоване і фактична кількість переходів на сайт з результатів пошуку;
    • Сезонність запиту;
    • Цільову аудиторію.

    Семантичне ядро використовується сайтами для успішного просування в пошукових системах. Найчастіше семантичне ядро складається перед розкруткою сайту, при цьому його підготовка необхідна задовго до створення сайту.

    Технічний аудит

    Технічний аудит

    На самому початковому етапі робіт проводиться комплексний аналіз сайту (на безкоштовній основі)
    Постійний зв'язок з SEO

    Постійний зв'язок з SEO

    Ви зможете звернутися за консультацією до фахівця без посередництва менеджерів в будь-який зручний для вас час.
    Звіти по позиціях

    Звіти по позиціях

    Ми надаємо комплексний звіт після кожної проведеної роботи, а також розробляємо план робіт на місяць.
    Технічна підтримка 24/7

    Технічна підтримка 24/7

    Ми на зв'язку завжди - без перерв і вихідних.
    Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
    5.0
    На основі 3 відгуків
    powered by Google
    Александр Лынка
    Александр Лынка
    19:11 06 Jun 21
    Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
    Oleg Omelchenko
    Oleg Omelchenko
    19:11 06 Jun 21
    Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
    Алексей Шевченко
    Алексей Шевченко
    12:49 18 May 21
    Ребята настоящие профессионалы своего дела!
    Переглянути всі відгуки

    Комплексное продвижение сайта: что это?

    • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
    • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
    • работа с контент-планом: от составления до публикации;
    • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
    • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
    • результат — прирост целевого трафика.

    Плюсы комплексного продвижения

    • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
    • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
    • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
    • в результате наши услуги всегда окупаются;
    • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
    • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

    Этапы продвижения

    SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

    Поисковый аудит сайта

    Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

    Анализ юзабилити

    SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

    Формирование семантического ядра

    Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

    Внутренняя оптимизация сайта

    Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

    Внешняя оптимизация сайта

    Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

      ТМ Розкрутка сайтів - просування





      Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

      Вверх