Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Блог Читать далееЗамовити семантичне ядро
Семантичне ядро
Семантичне ядро сайту – це набір слів, які точно характеризують вид діяльності, товари або послуги, пропоновані сайтом. Це дуже важливий етап в просуванні, на який варто звернути увагу і який вимагає зусиль.
Типи запитів:
- Високочастотний – це запит, який має частоту показів більше 500;
- Середньочастотний – це запит з частотою показів менше 500 до 100;
- Низькочастотний – це запит, частота показів якого не більше 100.
Переваги правильної семантики
Залучення цільової аудиторії
З правильно зібраними ключовими словами кількість відвідувачів на вашому сайті збільшиться.
Контроль пошукових запитів
Ви зможете відслідковувати ключові слова, які користуються попитом.
Підвищення ймовірності видимості сайту
Вдало зібране семантичне ядро – успіх в просуванні.
Що ми пропонуємо
Вартість семантичного ядра
Ціни | Кількість фраз | Терміни |
1000 грн | до 500 | до 3 |
2000 грн | до 1000 | до 5 |
4000 грн | до 5000 | до 10 |
Залишити заявку
Введіть посилання на Ваш сайт і ми проаналізуємо його на помилки, змінивши які, Ви можете збільшити відвідуваність сайту на 200 - 300%.
Як ми збираємо семантичне ядро
- Аналіз напрямку бізнесу
- Підбір цільових запитів
- Вивчення ключових фраз
- Угруповання запитів
- Формування структури сайту
Семантичне ядро – комплекс ключових слів і фраз, найбільш точно відповідають тематиці сайту. Формування семантичного ядра є однією з найважливіших задач просування сайту в Інтернеті.
Веб студія «ТМ Розкрутка сайтів» пропонує вигідні умови:
- Безкоштовний аудит сайту;
- Щомісячне документоване планування роботи;
- Офіційна домовленість;
- Звітність про результати;
- Надання консультацій з питань 24/7.
Замовити семантичне ядро можна за вигідною ціною. Вартість варіюється в залежності від кількості позиції і кількості категорій.
Готове семантичне ядро групується у вигляді звіту в форматі Excel. Кількість ключових слів в ядрі прямо залежить від предмета і області просування.
- Семантичне ядро є основою сайт;
- Семантичне ядро формує тему сайту, яка оцінюється пошуковими системами;
- Грамотно організоване семантичне ядро є ядром оптимального будови сайту;
- Семантичне ядро, правильно відображає бізнес модель, допомагає пошуковим системам більш коректно ранжувати сайт і тим самим більш точно задовольняти потреби клієнтів.
Формування семантичного ядра
Ключові слова семантичного ядра (пошукові запити) обираються шляхом аналізу послуг і продуктів компанії, аналізу статистики сайту, змісту конкуруючих сайтів і сезонного використання пошукових запитів. Семантичне ядро має максимально відповідати уявленням цільових відвідувачів сайту про інформацію, яку вони хочуть побачити.
Запити можна розділити на наступні типи:
- Високочастотний (ВЧ) – частота показів становить більш від 500;
- Середня (середня) – частота показів менше 500 до 100;
- Низькочастотний (НЧ) – не більше 100 показів.
Запити можуть розподілятися по типу:
- Транзакційні (комерційні) фрази, які купують, наприклад, «купити телевізор Samsung», «ціна телевізора Samsung», «телевізор дешево»;
- Інформаційні запити, пов’язані з детальною інформацією. Наприклад, «Огляд Sony TV», «Рецепт пікантної піци». У цьому випадку користувач не збирається купувати, але хотів уточнити деталі, порівняти і, можливо, купити або стати Вашим клієнтом в майбутньому;
- Навігація – запити, прив’язані до якої-небудь адреси, наприклад «Фітнес клуб Sead»;
- Загальні запити – запити, що не дозволяють точно визначити, що саме шукає користувач. Найчастіше вони складаються з 1-2 слів, мають високу загальну частоту і не підходять для просування. Наприклад, «ТВ» – потрібна інформація про ремонтні роботи, виробниках, цінах або історії створення?
Розподіл за типом конкурентності:
- Висока конкуренція – запити з високою конкуренцією в своїй ніші;
- Середньо конкурентні – запити мають середню частоту і менш конкурентоспроможні, але також приносять трафік на сайт;
- Низько конкурентні – запити мають низьку частоту і низьку конкурентоспроможність.
Семантичне ядро зазвичай враховує такі фактори як:
- Частота використання пошукового запиту;
- Частота використання, за винятком фраз, до яких включено запит;
- Частота використання за винятком морфологічних форм;
- Конкурентоспроможність цього запиту;
- Прогнозоване і фактична кількість переходів на сайт з результатів пошуку;
- Сезонність запиту;
- Цільову аудиторію.
Семантичне ядро використовується сайтами для успішного просування в пошукових системах. Найчастіше семантичне ядро складається перед розкруткою сайту, при цьому його підготовка необхідна задовго до створення сайту.